וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים לאתרי תיירות בסלולר

עירית רוזנבלום

15.10.2009 / 16:56

אתר 'מלון' המספק מידע על אטרקציות ומקומות לינה בארץ ובעולם עולה לפורטלים הסלולריים



אורי מלץ התחיל את דרכו כיזם אינטרנט כשהקים את אתר 'מלון', אתר למידע על אטרקציות ומקומות לינה בישראל ובעולם, הממפה עבור ציבור המטיילים את עולם התיירות על פי אזורים. האתר מחולק לאטרקציות ולינה בישראל (על פי ערים ואזורים גיאוגרפיים) ולספרי ערים על 13 ערים מרכזיות בעולם.



ההישג הגדול שלו, שנרקם לאחרונה, הוא הסכמים עליהם הצליח לחתום עם ארבע חברות הסלולר לפיהם מוצג האתר שלו בפורטלים שלהן. במסגרת האתר, המותאם כעת לגלישה סלולרית, ניתן לתכנן טיול בארץ ובעולם תוך כדי תנועה. חידוש מעניין הוא אפשרות להזמנת חדרים מיידית המתבצעת אונליין.



האתר מכיל מידע מעודכן בעברית הן על אתרים בארץ והן בעולם, כולל אטרקציות חינמיות, מוזיאונים, פארקים, אטרקציות מים (מעיינות, חופים, בריכות), אתרים ארכיאולוגיים, אטרקציות לילדים, מסעדות, בתי קפה, מועדוני לילה, בתי מלון, צימרים, אתרי קמפינג, אכסניות נוער, חדרי השכרה לפי שעות, כלי תחבורה, מידע כללי ומידע לשעת חירום.



הקמת האתר כללה שנתיים של מחקר מעמיק לגבי הרגלי הצריכה של המטייל הישראלי בארץ ובעולם והשקעה של כ– 250 אלף שקל. לדברי מלץ, מנהל האתר והבעלים, האתר פעל בחודש האחרון כפיילוט בפורטלים הסלולריים ובמסגרת זו נרשמו יותר מ–30,000 דקות גלישה.



"באמצעות האתר יכול המטייל לתכנן את הטיול או לשנות אותו תוך כדי תנועה", אומר מלץ. "אם הגעת למקום עמוס מטיילים ואתה רוצה לבדוק אטרקציות נוספות באזור, אם המטוס התעכב בשדה התעופה ואתה מעוניין לבדוק את לוחות הזמנים של התחבורה הציבורית בעיר היעד, או אם אתה רוצה להזמין מלון שבו מוגש אוכל כשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully