וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בנק אוף אמריקה קנת לואיס לא יקבל משכורת או בונוסים לשנת 2009

סוכנויות הידיעות

16.10.2009 / 9:32

לואיס קיבל את ההחלטה לוותר על שכר בשווי של 1.5 מיליון דולר לאחר התייעצות עם "צאר השכר" קנת' פיינברג



מנכ"ל בנק אוף אמריקה קנת לואיס לא יקבל משכורת או בונוס לשנת 2009. את ההחלטה קיבל לואיס בעקבות ייעוץ עם "צאר השכר", קנת' פיינברג, הממונה על חבילות השכר של בכירי החברות שקיבלו סיוע ממשלתי. "לואיס החליט שאין זה לטובת בנק אוף אמריקה להתווכח עם הממונה על השכר", אמר דובר בנק אוף אמריקה רוברט סטיקלר בראיון לבלומברג.



לואיס בן ה-62 ספג השנה ביקורות מהרשות הרגולטורית בארה"ב וממשקיעים, לאחר שלא דיווח על הפסדי מריל לינץ' - לפני שהמשקיעים בבנק אוף אמריקה הצביעו בעד רכישת הבנק המתחרה - ועל הבונוסים שחולקו לבכירי מריל לינץ' לאחר שנרכש. הביקורות הביאו לפתיחתה של חקירה ברשות לניירות ערך בארה"ב (sec), בקונגרס האמריקאי ועל ידי התובעים הכלליים של ניו יורק, צפון קרוליינה ואוהיו.



במהלך שלוש השנים האחרונות קיבל מנכ"ל בנק אוף אמריקה משכורת בסיסית של 1.5 מיליון דולר. סטיקלר דיווח כי על לואיס יהיה להחזיר תשלומים שקיבל עבור שנת 2009 וכי הוא לא יקבל בונוס או הטבות נוספות לשנת זו. סטיקלר סירב לפרט האם פיינברג דורש להקטין את תשלומי הפרישה של לואיס בסף 125 מיליון דולר - תשלומים אותם צבר לואיס במשך 40 שנותיו בחברה.



ההחלטה שלא לשלם משכורת ובונוסים לקנת לואיס הופכת את בנק אוף אמריקה לראשון מבין שבע החברות הגדולות בארה"ב, שנוהלי הבונוסים שלהן נחקרות על ידי פיינברג ועל ידי הממשל האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully