וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת הספרים: אתר האינטרנט של וול מארט הוריד מחירי ספרים חדשים בארה"ב ל-10 דולר

סוכנויות הידיעות

16.10.2009 / 11:41

בעקבות המהלך של וול מארט הורידה גם אמזון את מחירי רבי המכר החדשים ל-10 דולר ללא עלות משלוח



וול מארט החלה במלחמת מחירים בענף הספרים. אתמול הודיעה הקמעונית הגדולה בעולם שתמכור באתר האינטרנט שלה - walmart.com - ספרים חדשים בכריכה קשה ב-10 דולר בלבד וללא תשלום על משלוח. בין הספרים החדשים שיימכרו במחיר הנמוך נמצא ספרו החדש של ג'ון גרישם "ford county", והוא מוצע למכירה בהנחה של 60%.



אמזון.קום, הקמעונית המקוונת הגדולה בעולם והמובילה במכירת ספרים באינטרנט, הגיבה להצעת וול מארט והורידה גם היא את מחירי הספרים החדשים בכריכה קשה ל-10 דולר.



"אנחנו בוול מארט מתחייבים לספק ללקוחות שלנו את המחירים הזולים ביותר שניתן לספק היום באינטרנט. ההתחייבות כוללת את רבי המכר הגדולים בארה"ב, בעיקר לאחר התקופה המאתגרת שעברה על לקוחותינו", אמר מנכ"ל walmart.com ראול ווסקז, בהודעת החברה.



במסגרת התוכנית, שזכתה לכינוי "רשימת הקריאה החדשה של ארה"ב", מציעה וול מארט הנחות של 50% על למעלה מ-200 רבי מכר. בין הספרים המופיעים ברשימה ניתן למצוא גם את ספרו האחרון של דן בראון, "הסמל האבוד".



הורדת המחיר של וול מארט מגיעה בימים בהם אמזון.קום וקמעוניות נוספות מוכרות ספרים דיגיטליים בעבור 9.99 דולר. המו"ליות הביעו חשש כי מדובר במחיר נמוך מידיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully