וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד של מיליארד דולר לבנק אוף אמריקה ברבעון השלישי; הבנק החמיץ תחזיות האנליסטים

הדר תדמור

16.10.2009 / 13:46

הכנסות הבנק הסתכמו ב-26.04 מיליארד דולר; מנכ"ל הבנק ויתר על המשכורת והבונוסים שלו השנה



בנק אוף אמריקה דיווח על ההפסד הרבעוני השני שלו זה שנה לאחר שספג הפסדים מחטיבת אשראי הצרכנים. ההפסד של בנק אוף אמריקה היה גדול מתחזיות האנליסטים.



בנק אוף אמריקה רשם הפסד של מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2009 או הפסד של 26 סנט למניה לעומת רווח של 1.18 מיליארד דולר שרשם ברבעון המקביל ב-2008. אנליסטים ציפו לרווח של 21 סנט למניה. הכנסות הבנק הסתכמו ב-26.04 מיליארד דולר ברבעון השלישי לעומת 19.62 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2008.



הפסדי הבנק מגיעים בתקופה שבה הצרכנים בארה"ב, המהווים 60% מתיק ההלוואות של בנק אוף אמריקה, מתקשים לעמוד בתשלומיהם – מתשלומי המשכנתא ועד לחובות כרטיסי האשראי. הבנק הפריש 2.1 מיליארד דולר לכיסוי על הפסדים מחטיבת האשראי. בנק אוף אמריקה דיווח כי חטיבת מריל לינץ' סייעה להגדיל את הכנסות הבנק.



מוקדם יותר הבוקר, נודע כי מנכ"ל בנק אוף אמריקה, קנת לואיס, לא יקבל משכורת או בונוס לשנת 2009 – כך החליט לואיס בעקבות ייעוץ עם קנת' פיינברג, "צאר השכר" הממונה על חבילות השכר של בכירי החברות שקיבלו סיוע ממשלתי.



"לואיס החליט שאין זה לטובת בנק אוף אמריקה להתווכח עם הממונה על השכר", אמר דובר בנק אוף אמריקה רוברט סטיקלר בראיון לבלומברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully