וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטב: קרנות הנאמנות גייסו השבוע 600 מיליון שקל, לאחר שהקרנות הכספיות איבדו 390 מיליון שקל

ואדים סבידרסקי

18.10.2009 / 14:29

המגייסות הגדולות: קרנות הנאמנות המשקיעות באג"ח חברות וכללי והקרנות המנייתיות המשקיעות בישראל ובחו"ל



קרנות הנאמנות אמנם גייסו בשבוע האחרון מיליארד שקלים, אולם מתוך כך נפדו מהקרנות הכספיות כ-390 מיליון שקל, כך שבשורה התחתונה, גייסה התעשייה 600 מיליון שקל בשבוע האחרון. כך עולה מנתוני בית ההשקעות מיטב. במיטב מציינים כי מדובר ב"קצב הגיוסים היומי הגבוה ביותר מאז ראשית חודש אוגוסט".



קצב הפדיונות מהקרנות הכספיות הולך וגדל, ועמד בשבוע האחרון על קצב של 80 מיליון שקל ליום, לעומת 45 מיליון שקל בשבוע הראשון של החודש.



המגייסות הגדולות בשבוע האחרון הן קרנות אג"ח חברות וכללי, שגייסו בשבוע האחרון 650 מיליון שקל. מתחילת החודש הגיוס עומד כבר על כ-1.2 מיליארד שקל, והן נמצאות בראש טבלת המגייסות. גם הקרנות המנייתיות (ישראל, חו"ל וגמישות) נמצאות במומנטום חיובי, בזכות שבועיים מרשימים של גיוסים. בשבוע החולף הן הוסיפו עוד כ-150 מיליון שקל (הגיוס השבועי הגבוה ביותר בחודשיים האחרונים) שמוביל אותם לגיוס של כ-230 מיליון שקל מתחילת החודש.



קרנות אג"ח מדינה וצמודי מדד גייסו השבוע בקצב נמוך בשיעור של כ-25% מהשבוע הקודם לו ובסה"כ רשמו כניסת כספים של כ-230 מיליון שקל או קצב גיוס יומי של כ-45 מיליון שקל. הקרנות השקליות ממשיכות לזגזג, ואת השבוע האחרון הן סיכמו בפדיונות של כ-100 מיליון שקל, זאת לאחר שרשמו בשבוע הקודם לו גיוסים קלים של כ-30 מיליון שקל.



נכון לאמצע אוקטובר, מנהלת תעשיית קרנות הנאמנות כ-126.5 מיליארד שקלים, לאחר שמתחילת החודש גוייסו 2.35 מיליארד שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully