וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: שלל דו"חות בתחום הטכנולוגיה וספר הבז' של הבנק הפדרלי

רונית דומקה

18.10.2009 / 14:44

ענקיות התוכנה אפל ומיקרוסופט יפרסמו את דו"חותיהן, כמו גם אי-ביי, אמזון ויאהו



השבוע שעבר בוול סטריט הסתכם בעליות, כאשר מדד עלה ב-1.3%, נאסד"ק הוסיף 0.8% ו-s&p 500 התחזק ב-1.5%. עם זאת, ביום שישי נסגר המסחר בוול סטריט בירידות, על רקע דו"חות גרועים מהצפוי של בנק אוף אמריקה וג'נרל אלקטריק, וירידה במדד ביטחון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן.



השבוע, יהיו עיני המשקיעים נשואות אל שלל דו"חות של חברות בתחום הטכנולוגיה, נתוני מקרו מתחום הבניה, וספר הבז', הסוקר את מצב הכלכלה בארה"ב.



חברות התוכנה והאינטרנט יובילו את שבוע הדו"חות הנוכחי. ביום שני לאחר נעילת המסחר תפרסם ענקית התוכנה את דו"חותיה, הצפויים להצביע על רווח של 1.42 דולר למניה. מתחרתה הגדולה של אפל, , תדווח על רווחיה לרבעון השלישי ביום שישי לפני פתיחת המסחר. אנליסטים מעריכים כי מיקרוסופט תרשום רווח של 32 סנט למניה.



ביום שלישי תפרסם ענקית מנועי החיפוש את דו"חותיה לרבעון השלישי. , השולטת כיום בשוק מנועי החיפוש, דיווחה ביום חמישי על זינוק של 27% ברווחיה ברבעון השלישי. בימים רביעי וחמישי ידווחו ו, העוסקות בתחום המכירות המקוונות, על תוצאותיהן הרבעוניות.



חברות נוספות שדו"חותיהן צפויים להתפרסם השבוע הן , מקדונלדס, ולס פארגו, אמריקן אקספרס והבנק השווייצי .



בגזרת המקרו, ביום שלישי יפורסמו נתוני היתרי והתחלות בניה לחודש ספטמבר, המהווים מדד למצבו של שוק הדיור בארה"ב, וצפויים להצביע על עליה. באותו יום יפורסם מדד המחירים ליצרן, הצפוי להישאר על כנו.



ביום רביעי יפרסם הבנק הפדרלי את ספר הבז' - הדו"ח החודשי שלו על מצב הכלכלה האמריקאית, המשמש אותו בבואו להחליט על המדיניות המוניטרית. בחודש שעבר קבע הדו"ח כי מצבה של כלכלת ארה"ב יציב או משתפר, על רקע שיפור בפעילות בתי החרושת ובשוק הדור במרבית אזורי ארה"ב.
מצב הכלכלה ב-11 מתוך 12 מחוזות הבנק הפדרלי היה יציב או רשם שיפור, נאמר בדו"ח שעבר.



ביום חמישי יפורסם מדד המדדים הכלכליים מובילים, המהווה אינדיקטור לצמיחה כלכלית עתידית. על פי ההערכות, המדד יעלה ב-0.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully