וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגתו לשעבר של אסי דיין הגישה תביעת דיבה בסך 400 אלף שקל נגד גיא פינס ו-HOT

הילה רז

18.10.2009 / 16:44

"כתוצאה מפרסום הדברים הפוגעים והתגובות להן זכתה, התערער מצבה הנפשי ונגרמה לה עוגמת נפש חמורה"



קרן אלן, זוגתו לשעבר של אסי דיין, שהורשע בהכאתה, הגישה תביעת דיבה בסך 400 אלף שקל נגד חברת הכבלים hot, חברת ההפקות פינס גלעדי, גיא פינס, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ערב טוב" והעורכת הראשית של התוכנית, מיכל מונצ'יז.



אלן, הנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, מציינת בתביעתה כי הרתה לדיין לאחר שעברה הזרעה מלאכותית בהסכמתו. בחודש מארס השנה היא הגישה תלונה למשטרה בשל תקיפתה ואיומים של דיין כלפיה. לדבריה, אף ששמה לא פורסם בכתבה, אנשים רבים ידעו כי היא בת זוגו של דיין. לגרסתה, דורשי טובתו של דיין ראו בה את המקור לצרותיו ופעלו כדי להזיק לה ולהכפיש את שמה. יומיים לאחר שהתלוננה במשטרה שודרה התוכנית שבה לדבריה היא הוצגה באור שלילי מאוד. בין היתר, נאמר בכתבה כי "מדובר בבחורה מטורפת, מטרידה סדרתית שאינה בת זוגו, רודפת אחריו שנתיים ומנצלת את הרגעים החלשים שלו".



אלן, המיוצגת על ידי עו"ד אמיר טיטונוביץ, מציינת כי פינס לא נקב בשמה במפורש, אך בתוכנית השמיעו את קולה המיוחד, באופן שהמכיר אותה יכול לזהותה בנקל, לפי גוון קולה, מבטאה והילוך דיבורה המיוחד. לטענתה, מי שלא ידע קודם לכן שהיא בת זוגו של דיין וזו שהגישה את התלונה, ידעה לאחר שידור הכתבה בבירור כי היא זו.



אלן מלינה כי יוחסו לה התנהגויות ותכונות שליליות יוצאות דופן, וכי היא הוצגה כשקרנית, מטורפת, מטרידה סדרתית, פנטזיונרית שחיה בעולם הדמיון, אובססיווית שמנצלת את רגעי החולשה של בני האדם לתועלתה האישית ולשם הפקת רווח ופרסום לעצמה.



לגירסתה, "כתוצאה מפרסום הדברים הפוגעים והתגובות להן זכתה בעקבותיהם, התערער מצבה הנפשי ונגרמה לה עוגמת נפש חמורה ביותר".



בתגובה לדרישתה של קרן לתשלום פיצוי השיב עו"ד אורי בסט, המייצג את פינס לעורך דינה של קרן, כי לא היה בתוכנית כל פרסום לשון הרע, בין היתר, מאחר שבכתבה צולמו מספר רב של נשים ולא ניתן לזהות מי מהן היא קרן. כמו כן, נטען כי קולה טושטש ועוות במכוון באופן ניכר שבו לא ניתן לזהותה כלל. פינס הציע לפרסם בתוכניתו התנצלות בפניה אם נפגעה מדבריו בכפוף לכך שלא תגיש תביעה בעתיד.



מחברת hot נמסר בתגובה כי "כתב התביעה טרם הגיע לידינו, ובמידה שיגיע נתייחס בהתאם. יש לציין כי התכנית 'ערב טוב עם גיא פינס' מופקת על ידי חברת הפקה חיצונית, ועל כן נמצא הדבר באחריותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully