וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזיות בוול סטריט: אפל תעלה, מיקרוסופט תרד

מאת רונית דומקה

19.10.2009 / 7:02



>> השבוע שעבר בוול סטריט הסתכם בעליות: מדד דאו ג'ונס עלה ב-1.3%, נאסד"ק הוסיף 0.8% ו-500 s&p התחזק ב-1.5%. עם זאת, ביום שישי נסגר המסחר בוול סטריט בירידות, על רקע דו"חות גרועים מהצפוי של בנק אוף אמריקה וג'נרל אלקטריק וירידה במדד אמון הצרכנים.



השבוע יהיו עיני המשקיעים נשואות אל שלל דו"חות של חברות מתחום הטכנולוגיה, כמו גם נתוני מקרו מתחום הבנייה וספר הבז', הסוקר את מצב הכלכלה בארה"ב.

חברות התוכנה והאינטרנט יובילו את שבוע הדו"חות. היום תפרסם ענקית התוכנה אפל את דו"חותיה, הצפויים להצביע על רווח של 1.42 דולר למניה. מתחרתה הגדולה של אפל, מיקרוסופט, תדווח על רווחיה לרבעון השלישי ביום שישי לפני פתיחת המסחר. אנליסטים מעריכים כי רווחיה של מיקרוסופט יירדו ל-32 סנט למניה.



מחר תפרסם יאהו את דו"חותיה לרבעון השלישי. גוגל, השולטת כיום בשוק מנועי החיפוש, דיווחה ביום חמישי על זינוק של 27% ברווחיה ברבעון השלישי. בימים רביעי וחמישי ידווחו אי-ביי ואמזון על תוצאותיהן הרבעוניות. חברות נוספות שדו"חותיהן צפויים להתפרסם השבוע הן קוקה קולה, מקדונלדס, ולס פארגו, אמריקן אקספרס והבנק השווייצי קרדיט סוויס.



בגזרת המקרו יפורסמו מחר נתוני התחלות הבנייה בספטמבר, שצפויים להצביע על עלייה. מחר יפורסם גם מדד המחירים ליצרן, הצפוי להישאר על כנו. ביום חמישי יפורסם מדד המדדים הכלכליים, שהוא אינדיקטור לצמיחה עתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully