וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך הקרב על לידר השקעות

מיכאל רוכוורגר

19.10.2009 / 7:02



>> גם לאחר הדיונים שהתקיימו אתמול בין חברי נציגות של מחזיקי אג"ח ד' של חברת לידר השקעות בינם לבין עצמם וכן עם ראשי לידר, עדיין לא נבחר סופית המשקיע הפוטנציאלי, שיומלץ על ידי הנציגות וראשי החברה כמתאים ביותר לרכישת השליטה בלידר הקורסת.

אתמול קיימו חברי הנציגות של מחזיקי האג"ח פגישה עם צחי אפלויג, נציגו של מיליארדר דן דוד, שהגיש את ההצעה באמצעות קרן השקעות ate. לפי ההערכות ההצעה של דוד גבוהה יותר מזו שהגיש דני ברק, מנכ"ל לידר שוקי הון, ומוערכת בכ-55-70 מיליון שקל. חברי הנציגות התרשמו מההצעה של דוד, שלדבריהם כוללת תוכנית התייעלות בחברה מקצה לקצה.



ברק לא מתכוון לוותר וביקש לקיים הבוקר פגישה עם חברי הנציגות כדי לנסות ולשכנע אותם כי הצעתו הכוללת הנה טובה יותר מזו של דוד וכי הוא יוכל להשיא ללידר ערך גבוה יותר, הן באמצעות הקצאת מניות בלידר השקעות והן בלידר שוקי הון. הנציגות מורכבת מן הנציגים של הראל, אקסלנס ומנורה מבטחים.



לפי ההערכות הבעלים הנוכחיים של לידר, יאיר פודים ויצחק שרם, לא התלהבו מן ההצעות של דוד וברק, בגלל חשש לדילול כמעט מלא באחזקות.



עדיין לא ברור אם 28 העובדים של לידר שוקי הון, שקיבלו מברק אופציה בחינם להצטרף להשקעה, אכן יממשו אותה. "כל מי שחושב העובדים הבכירים יצטרפו אל ברק במידה ויזכה מסיק מסקנות מהירות שלאו דווקא נכונות, כך שהייתי ממליץ להמתין עם זה", ציינו אתמול מקורבים לעובדים הבכירים של לידר שוקי הון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully