וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי נפתלי: ההזדמנות להשקיע בנכסים בארה"ב - בשנה וחצי הקרובה

סוכנויות הידיעות

19.10.2009 / 7:02



>> מיקי נפתלי, נשיא ומנכ"ל אלעד גרופ שבבעלות יצחק תשובה, אמר בסוף השבוע כי החברה מחפשת השקעות במחירים נמוכים בעקבות המשבר בשוק הנדל"ן האמריקאי. את הדברים אמר נפתלי בפאנל נדל"ן של האתר הניו יורקי therealdeal.

בפאנל השתתפה גם דולי לנץ, סוכנת נדל"ן מובילה בניו יורק, סגנית יו"ר בחברת הנדל"ן פרודנשל דאגלס אלימן, שאמרה כי מכרה 34 דירות בבניין אפתורפ של לב לבייב בניו יורק בתוך 31 יום. בכך אישרה לנץ את הדיווח של חברת הניהול של הבניין כי עמדה ביעד המכירות - 25 דירות בספטמבר.



נפתלי אמר כי אלעד גרופ, הבעלים של מלון פלאזה בניו יורק, מוכנה לזנק על המציאות שיש בשוק של חברות במצוקה. לדבריו, החברה מעוניינת ברכישת בניינים משותפים בארה"ב בעלי שיעורי היוון (היחס בין עלות הנכס לרווח התפעולי שהוא מניב) בטווח של 8.5%-10.5%. לדבריו, ההזדמנויות האמיתיות להשקעה בנכסים במצוקה יגיעו ב-12-18 החודשים הקרובים.



להערכת לנץ, שוק דירות היוקרה של ניו יורק כבר הגיע לתחתית, אף שהכלכלן נוריאל רוביני, שישב גם הוא בפאנל, העריך כי ארה"ב עלולה להיכנס למיתון נוסף, והדבר יעיב על שוק הנדל"ן שירד ב-7%-10% נוספים בשנה הקרובה. לנץ אמרה כי היא מכירה שש עסקות בשווי של יותר מ-25 מיליון דולר שנחתמו בשבועיים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully