וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שלוש שנים וחצי: יוניליוור מבצעת שינוי מבני וחילופים בהנהלה

מאת עדי דברת-מזריץ

19.10.2009 / 7:02

החברה מקימה חטיבות למותגים מקומיים ולמותגים בינלאומיים לצד חטיבת השוק המוסדי, וכן תבטל את חטיבות המזון וטיפוח הפרט והבית; דני לוינטון, מנהל חטיבת המזון, פורש



>> חברת מוצרי הצריכה יוניליוור מבצעת ארגון מחדש וחילופים בהנהלת החברה. בהתאם לשינוי, החברה תחל לעבוד לפי מודל המחלק בין פעילות מותגיה המקומיים של החברה - כגון פינוק, תלמה, קליק, ורד הגליל ובלו בנד - לבין מותגיה הבינלאומיים - בהם דאב, אקס, בדין, קנור, מזולה והלמנס. בנוסף היא תמשיך להפעיל את החטיבה לשוק המוסדי.

במשך שלוש השנים וחצי האחרונות עבדה יוניליוור על פי מודל שחילק את החברה לשלוש חטיבות עסקיות: מזון, טיפוח הפרט והבית והשוק המוסדי. השינוי הקודם במודל של החברה יצא לדרך לאחר שיהודי ליפמן, שהיה סמנכ"ל השיווק של יוניליוור, עבר לנהל את גלידות נסטלה. עד אז עבדה החברה לפי מודל של סמנכ"לים עסקיים הכפופים למנכ"ל.



עוד נודע ל-themarker כי דני לוינטון, שמונה עם השינוי המבני הקודם לסמנכ"ל ומנהל חטיבת המזון, פורש מהחברה. מיכל גולדמן, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת טיפוח הפרט והבית, תמונה לסמנכ"לית החטיבה המקומית. ענת גבריאל, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה לשוק המוסדי, תכהן כסמנכ"לית החטיבה הבינלאומית. החברה מחפשת לאייש את תפקיד סמנכ"ל החטיבה לשוק המוסדי שהתפנה. גולדמן תמשיך לכהן במקביל כסמנכ"לית שירותי השיווק והפרסום בחברה וישי מנדיל כמנהל שירותי שיווק בחברה.



מיוניליוור נמסר בתגובה: "יוניליוור אינה נוהגת לנהל את ענייניה הפנימיים באמצעות התקשורת. במידה שיהיה מה לדווח, יימסר דיווח בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully