וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק חי כמו מלך

צבי זרחיה

19.10.2009 / 7:02

ב"ארמון של המלך ברק הראשון" במגדלי אקירוב בתל אביב תמצאו 2 דלתות כניסה - מה שהצית את דמיונם של המבקרים: "יש כניסה אחת לאדונים וכניסה אחרת למשרתים, כמו בארמונות של מלכים"

מי שמוזמן לדירתו המפוארת של יו"ר העבודה ושר הביטחון, אהוד ברק, ורעייתו, נילי פריאל, בקומה 31 במגדלי אקירוב בתל אביב, יכול לבחור להיכנס אליה באחת משתי דלתות. ההסבר הוא שמדובר בשתי דירות שחוברו זו לזו, אבל אחד מאלה שהיה להם הכבוד להתארח בדירה נתן לכך פירוש משלו: "כניסה אחת לאדונים וכניסה אחרת למשרתים, כמו בארמונות של מלכים".

בקרב פעילי העבודה וחברי כנסת של המפלגה עוררה הדירה תגובות של שאט נפש. אחד הפעילים כינה את הדירה "ארמון המלך ברק הראשון". על עיצוב הפנים סיפר פעיל העבודה: "שולחן האוכל המפואר בסלון, שאורכו 7-8 מטרים, מזכיר שולחן בארמון של אציל צרפתי". חבר כנסת ציין את המטבח המתכתי היקר מתוצרת בולטהאופ.

בעל מקצוע המוזמן לדירה נדרש לחלוץ את נעליו ולנעול נעלי בית. יש בה גם טלסקופ שבאמצעותו ניתן להשקיף על תל אביב. באלבום צילומים ענק נראית בין היתר הדוגמנית והזמרת קרלה ברוני, רעייתו של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, בצעירותה יושבת עירומה על ברכי אביה. בדירה מוצבים שני פסנתרים. באחד מותקנת תוכנה והוא משמיע מנגינות באמצעותה. בפסנתר השני, שצבעו לבן, נוהג ברק לנגן לאורחיו.

ברק, המבקש למכור את דירתו, דורש תמורתה ותמורת כל ה"פסיליטיז" 30 מיליון שקל, לעומת סכום של 40 מיליון שקל שבו נקב לפני שנה. חבר כנסת אמר: "יש הרבה עשירים בישראל, אבל אצל ברק הטעם הוא נובורישי. הפאר הזה בביתו של יו"ר מפלגה, שנחשבה פעם למפלגת פועלים, הוא מזעזע". לשכת ברק סירבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully