וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלחת משרד הביטחון בניו יורק תקוצץ ב-3 השנים הקרובות ב-30%

מוטי בסוק

19.10.2009 / 10:08

כך קבע מנכ"ל משרד הביטחון, פנחס בוכריס, שקיבל את ההמלצות של חברת מקינזי לייעול משרד הביטחון וצה"ל



משלחת משרד הביטחון בניו יורק תקוצץ ב-3 השנים הקרובות ב-30% - כך קבע מנכ"ל משרד הביטחון, פנחס בוכריס, שקיבל את ההמלצות של חברת מקינזי. דו"ח מקינזי לייעול משרד הביטחון וצה"ל קובע כי ניתן להתייעל בכ-30% בהיקף כוח האדם הגדול של משלחת משרד הביטחון בניו יורק, כי יש לשפר את הכשרתם של עובדי המשלחת (שליחים ועובדים מקומיים) וכי ניתן לתכנן את תהליכי הרכש שמבצעת המשלחת כך שכל דולר מתוך הרכש הביטחוני שישראל מבצעת בארה"ב, כ-3 מיליארד דולר בשנה, ינוצל טוב יותר.



במסגרת מנדט הבדיקה של חברת מקינזי בארה"ב בדקה החברה האם בכלל יש צורך והצדקה כלכלית לקיומה של המשלחת בניו יורק. מקינזי קבעה כי משלחת הרכש בניו יורק היא זרוע אסטרטגית הכרחית של מערכת הביטחון לביצוע רכש ביטחוני בהיקף של כ-3 מיליארד דולר בשנה. הבדיקה של מקינזי החלה בינואר השנה ונמשכה כ-10 חודשים.



בוכריס קיבל, כאמור, את ההמלצות של חברת מקינזי באופן מלא ואת תוכנית היישום של החברה. בוכריס הורה להתחיל ביישום המלצות מקינזי באופן מיידי. במסגרת תוכנית היישום נקבע כי כ-30% מתקני השליחים הישראלים והעובדים המקומיים במשלחת יקוצצו, מחציתם כבר עד סוף 2010 והיתר במהלך השנתיים הבאות. בסך הכל יבוטלו כ-10 משרות שליחים מהארץ וכ-40 משרות של עובדים מקומיים. במקביל יעודכנו מסלולי ההכשרה לעובדים, כדי שהמשלחת תוכל להתמודד בהצלחה עם משימותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully