וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר פישמן תפעל בתחום קרנות הגידור

TheMarker Online

19.10.2009 / 13:34

תמיר פישמן: "מטרת הקרן - יצירת תשואה אבסולוטית גבוהה על פני תקופה של 5-3 שנים ושמירה על סיכון נמוך"



תמיר פישמן תחל לפעול גם בתחום קרנות גידור החל מדצמבר 2009. הפעילות תתבצע בשלב הראשון באמצעות שתי קרנות מתמחות: תמיר פישמן הזדמנות מניות ותמיר פישמן הזדמנות אג"ח. לדברי תמיר פישמן, מטרת הקרנות הינה "יצירת תשואה אבסולוטית גבוהה על פני תקופה של 3-5 שנים, תוך שמירה על רמת סיכון נמוכה".



הקרנות פועלות באסטרטגיות השקעה אשר נפוצות בנכסים סחירים, המדגישות ניתוח בסיסי מעמיק ויכולת ניצול עיוותי תמחור בשוק באופן אופורטוניסטי. ההשקעה בכל קרן אפשרית החל מסכום מינימום של מיליון שקל, כך שהמוצר מיועד ללקוחות hnw בהם מתמקדת מסורתית תמיר פישמן.



אריאל בינו, שותף מנהל בקרנות הגידור של תמיר פישמן, מציין כי "להשקעה בקרנות הגידור אשר משיקה תמיר פישמן ישנן יתרונות רבים. לצד צוות השקעות ותיק, מנוסה ובעל מוניטין ומבנה עמלות תלוי ביצועים, לאסטרטגיות ההשקעה של הקרן יתרונות רבים נוספים: אפשרות להשתמש באסטרטגיות השקעה 'משלימות' תוך ניצול הזדמנויות שלא נגישות לכלי השקעה מסורתיים, הקרנות הנן מוטות הזדמנות ומתמקדות ברעיונות הטובים ביותר תוך הפחתת רמת הסיכון על ידי השקעות בחסר, שימוש באסטרטגיות גידור וגמישות בניהול יתרות מזומן"



"כמו כן, הקרנות עובדות בשיתוף עם ספקי שירותים מהשורה הראשונה בישראל במטרה להבטיח בקרה, שקיפות, ואמינות תפעולית ברמה הגבוהה ביותר. ההשקעה בקרנות הינה בדרך של השקעה פרטית, על בסיס התקשרות פרטנית בין השותף הכללי למשקיע. השקעה בקרנות אינה על בסיס תשקיף ואינה השקעה סחירה, וכפופה למגבלות לעניין מספר המשקיעים כקבוע בחוק ניירות ערך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully