וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוטק יומית: הדולר רשם שפל חדש

TheMarker Online

20.10.2009 / 11:22

היורו נסחר ברמתו הגבוהה ביותר מזה 14 חודשים מול הדולר



סקירת המט"ח היומית של פינוטק מעלה כי הדולר נפל היום (ג') לשפל שנתי חדש. היחלשותו של הדולר נבלמה מעט סביב רמה של 1.5 דולר אל מול היורו בשל פקיעת האופציות המקושרות לדולר וליורו. כעת נסחר הדולר סביב רמה של 1.4975 אל מול היורו,וסביב רמה של 0.9265 אל מול האוזי האוסטרלי.



היורו נסחר ברמתו הגבוהה ביותר מזה 14 חודשים מול הדולר. התחזית להידוק המדיניות המוניטארית של הפדרל רזרב נמוגה עוד בשבוע שעבר לכן המשקיעים מאבדים עניין במטבע בעל הריבית השואפת לאפס ומעדיפים למכור ולהלוות את המטבע האמריקאי בכדי לממן נכסים ומטבעות בעלי תשואה גבוהה יותר.



כמו כן, האופוריה בשווקים הפיננסיים בשל הדו"חות הרבעוניים המעודדים של תאגידים מסוימים בארה"ב מצביעים על התאוששות כלכלית וגורמת לסוחרים רבים לקחת יותר סיכונים ולעזוב את השטר הירוק. נוסף על כך, המטבע האמריקאי מקבל מכה חזקה כאשר עולות השאלות בנוגע לרזרבות המט"ח הדולריות בעולם והאם לפזר את הרזרבות בין מטבעות שונים ולצאת מהתלות בשטר הירוק.



היום יתמקדו המשקיעים במספר נתונים חשובים מהזירה העולמית: בארה"ב, מירב תשומת הלב תהייה לאשרות הבניה ומדד המחירים ליצרן בשעה 13:30 (gmt). בקנדה, בשעה 14:00 (gmt), הבנק המרכזי יכריז על החלטתו בנוגע לריבית לטווח קצר. בערב, נגיד הבנק המרכזי באנגליה יישא דבריו בשעה 20:15 (gmt).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully