וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית פארטיגיימינג, חברת ההימורים המקוונים, צונחת ב-13% לאחר שמייסד החברה הודיע כי ימכור מניות

סוכנויות הידיעות

20.10.2009 / 12:38

דיקשיט ימכור 75 מיליון מניות; ב-2008 שילם 300 מיליון דולר להסדרת אישומים בגין הימורים לא חוקיים



מניית פרטיגיימינג, חברת ההימורים המקוונים והבעלים של אתר partypoker.com, יורדת בשיעור החד זה 11 חודשים בבורסת לונדון, לאחר שמייסד החברה, אנוראג דיקשיט, החל למכור חלק ממניותיו בחברה.



מניית פרטיגיימינג יורדת ב-13% לאחר שדיקשיט אמר כי ימכור 75 מיליון מניות של החברה באמצעות חברת קריסטל וונצ'ורס שבבעלותו. המניות יימכרו למשקיעים מוסדיים. לפי בלומברג, יש בבעלותו של דיקשיט 113.8 מניות, או נתח של 27.9%.



בדצמבר 2008, הודה דיקשיט באשמת קבלת הימורים לא חוקיים בארה"ב, והסכים לשתף פעולה עם משרד המשפטים האמריקאי בחקירתו נגד החברה. דיקשיט שילם 300 מיליון דולר כדי ליישב את האישומים האזרחיים נגדו.



"הוא רוצה להמשיך את חייו, למכור את המניות, להעביר את הרווחים לקרן הצדקה שלו, ולהתרחק מהבעיות שהיו לו בתעשיית ההימורים ובפארטיגיימינג", אמר דוברו של דיקשיט, שמעון כהן. "ייתכן שדיקשיט אפילו ימכור את כל חלקו בפארטיגיימינג", הוסיף כהן בראיון לבלומברג.



פארטיגיימינג נוסדה בשנת 1997, על ידי קבוצה הכוללת את דיקשיט, אשר ייצרה את פלטפורמת התוכנה. בשנת 2005 הנפיקה החברה מניות לציבור. אותה הנפקה ראשונה לציבור הזניקה את דיקשיט למקום ה-207 ברשימת העשירים של מגזין "פורבס" בשנת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully