וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה ואריסון עושים עסקים

מיכאל רוכוורגר

20.10.2009 / 12:52

תשובה מאמין באריסון: הפניקס-אקסלנס רכשו 5% משיכון ובינוי והפכו לבעלי עניין בחברה. כלל פיננסים: "שיכון ובינוי סימנה השבוע את חזרת פעילות התשתית שלה בחו"ל לתוואי צמיחה"

קבוצת דלק, שבשליטת יצחק תשובה ובניהולו של אסי ברטפלד, הפכה לבעלת עניין בחברת הנדל"ן והתשתיות שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון. מהדיווחים לבורסה שפירסמה שיכון ובינוי, עולה כי אקסלנס השקעות הגיעה להחזקה של 4.06% בשיכון ובינוי, ששוויה כ-106.5 מיליון שקל. חברת האם של אקסלנס – הפניקס החזקות - הגיעה להחזקה של 1% בשיכון ובינוי, כך שקבוצת הפניקס-אקסלנס מחזיקה בסה"כ ב-5.06% משיכון ובינוי.

חלק מן המניות נרכשו במהלך ההפצה שביצע בשבוע שעבר דויטשה בנק, במסגרתה מכרה אריסון השקעות כ-8% ממניות שיכון ובינוי תמורת כ-200 מיליון שקל במחיר של 6.5 שקל למניה. מניית שיכון ובינוי זינקה מאז תחילת השנה ב-201% והחברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-2.6 מיליארד שקל.

למרות הזינוק החד במניית החברה, כלכלני בית ההשקעות כלל פיננסים העלו בשבוע שעבר את מחיר היעד ל-8.3 שקל למניה - הגבוה ב-25% ממחירה בבורסה. בבית ההשקעות הותירו לחברה המלצת "קנייה". שיכון ובינוי דיווחה לפני שבוע וחצי כי זכתה בחוזה לתכנון, הקמה וסלילת כבישים בגואטמלה בהיקף של 230 מיליון דולר.

"שיכון ובינוי סימנה השבוע את חזרת פעילות התשתית שלה בחו"ל לתוואי צמיחה עם סגירת החוזה הגדול בגואטמלה. במחיר עסקה אחת מזנק צבר פעילות התשתית בחו"ל, ליבת הערך בחברה, לרמה של 5.5 מיליארד שקל. מעבר לפינה ממתין חוזה בהיקף דומה בקניה לסגירה פיננסית שתוכל אף היא להוביל לגידול משמעותי בצבר. אנו עדיין אופטימיים על הנייר", כתבו בכלל פיננסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully