וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי בן ברון מונה למנהל המכירות של לעומק התודעה

עידו סולומון

20.10.2009 / 12:57

ביאטריס מרשנסקי-כהן מונתה למנהלת המכירות של מוצרי SOA ו-BPM בחברת המוצרים של קבוצת SRL ■ יונה פיכמן מונה למנכ"ל MonaVie Israel



ביאטריס מרשנסקי-כהן מונתה למנהלת המכירות של מוצרי soa ו-bpm בחברת המוצרים של קבוצת srl



ביאטריס מרשנסקי-כהן מונתה למנהלת המכירות של מוצרי soa ו-bpm בחברת המוצרים של קבוצת srl. בנוסף, תנהל את מערך השיווק והמכירות של פתרון התוכנה intel soa expressway לאבטחה, שיפור ביצועים וניתוב מסרים בסביבת soa. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת מכירות bmc בחברת מטריקס. לפני כן שימשה כמנהלת שיווק ומכירות ב-nesspro מקבוצת נס טכנולוגיות. מרשנסקי-כהן היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב וסטטיסטיקה ובעלת תואר mba במינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.



אלי בן ברון מונה למנהל המכירות של לעומק התודעה



אלי בן ברון מונה למנהל המכירות של חברת הפרסום והשיווק לצעירים לעומק התודעה. בן ברון הצטרף לחברה לפני שנה וחצי ושימש כמנהל לקוחות. בעבר שימש מנהל לקוחות בחברת נור שלטי חוצות, מנהל לקוחות בדפי זהב ואיש מכירות שטח ב-yes. בן ברון למד בבית הספר לפרסום עבודי.



יונה פיכמן מונה למנכ"ל monavie israel



חברת המשקאות monavie מינתה את יונה פיכמן למנכ"ל של monavie israel והדירקטור האזורי של חברת monavie במזרח אירופה וישראל. פיכמן שימש בעבר כיו"ר הארגון הישראלי למכירה ישירה, בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת fairleigh dickinson בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully