וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט לאינפיניטי בסין: מימשה החזקות בשווי 11 מ' ד' והרוויחה פי 2.5 על ההשקעה שלה בתוך פחות משנה

פז וייסמן

20.10.2009 / 13:16

קרן הון הסיכון הישראלית-סינית, שנוסדה על ידי כלל מקבוצת אידיבי, מימשה חלק מהשקעתה בדיגיטל צ'יינה



אינפיניטי, קרן הון הסיכון הישראלית-סינית שנוסדה על ידי כלל מקבוצת אידיבי, ביצעה אקזיט חלקי ומימשה חלק מהשקעתה בחברת דיגיטל צ'יינה הנסחרת בסין. האקזיט הכניס לקופת הקרן כ-11 מיליון דולר אמריקאים - בכך הרוויחה הקרן פי 2.5 על ההשקעה שלה בתוך פחות משנה. אינפיניטי ממשיכה להחזיק עדיין במניות דיגיטל צ'יינה בשווי של 14 מליון דולר.



דיגיטל צ'יינה היא חברת אינטגרציה של טכנולוגיית מידע (it) והמטה שלה פועל בבייג'ינג. לחברה הכנסות של למעלה מ-5 מיליארד דולר הונג קונגי (645 מיליון דולר) ומרכזים אזוריים ב-19 ערים גדולות ברחבי המדינה. דיגיטל צ'יינה התפצלה מקבוצת legend (יחד עם lenovo) והיא רשומה כעצמאית בבורסה לניירות ערך בהונג קונג משנת 2001. חברת dcits, ספקית מובילה של שירותי טכנולוגיית מידע בסין, התפצלה מחברת דיגיטל צ'יינה.



"השקענו בדיגיטל צ'יינה ובחברת הבת הפרטית שלה, its, עוד בתחילת המשבר. השקעה זאת הביאה איתה טכנולוגיה ישראלית מתקדמת לדיגיטל צ'יינה ולערוצי ההפצה שלה. בחרנו לפעול כך לאור העובדה שדיגיטל צ'יינה נחשבת למובילה עם נוכחות חזקה בשוק, ונוצרה אז הזדמנות מצוינת להעלות את הערך המוסף ולהשקיע", אמר אמיר גל-אור, שותף מנהל בקרן infinity i-china. "האקזיט החלקי שלנו היום ממחיש את יכולתה של אינפיניטי לקבל החלטות השקעה נכונות, גם בעתות משבר ולהניב רווחים טובים עבור המשקיעים שלנו. לאינפיניטי יש עדיין השקעה משמעותית בדיגיטל צ'יינה, המבוססת על ההערכה שהחברה ממשיכה להיות מבטיחה", הוסיף.



קבוצת אינפיניטי מנהלת כעת למעלה מ-600 מיליון דולר (ארה"ב) באמצעות שלוש קרנות, ששתיים מהן נמצאות בסין. התיק שלה כולל 45 חברות ו-20 אקזיטים מוצלחים. infinity i-china, הקרן השנייה של אינפיניטי בסין, היא הקרן הגדולה ביותר המתמקדת בהזדמנויות הקשורות בסין-ישראל ומשמשת כגשר דו-צדדי עבור יוזמות עסקים סיניות-ישראליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully