וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מנובמבר: yes פותחת בניסוי שירות ה-VOD - לעובדים בלבד

אופיר בר-זהר

20.10.2009 / 14:14

השירות יופעל עבור לקוחות yes MaxHD בשלב ראשון, ויאפשר הזמנת סרטים, סדרות ותוכניות בידור



חברת הלוויין yes תשיק בחודש הבא "ניסוי כלים", כהגדרתה, שמטרתו לבחון את שירות ה-vod בקרב עובדי החברה, זאת לקראת השקתו המתוכננת לכלל הלקוחות במהלך 2010. השירות יופעל עבור לקוחות yes maxhd בשלב ראשון, ויאפשר הזמנת סרטים, סדרות ותוכניות בידור.



בניסוי, שייארך כמה חודשים, ישתתפו כ-250 עובדים, וזאת במטרה לבחון את התשתיות הטכנולוגיות, מערכות הניהול והבקרה וכן את יעילות המערכת. שירות ה-vod של yes יפעל בשיטת over the top (ott), כלומר שהממיר יחובר לרשת האינטרנט והזמנת התכנים תיעשה דרכו (דרך מסך הטלוויזיה).



yes סובלת מנחיתות מובנית בתחום ה-vod, זאת מאחר והמתחרה hot מפעילה שירות זה כ-4.5 שנים. hot הכניסה ב-2008 יותר מ-55 מיליון שקל רק בגין תשלום דמי מנוי ל-vod, לא כולל תשלום על הזמנת סרטים ותוכניות. כ-55% מלקוחות חברת הכבלים המחוברים לממיר הדיגיטלי, משתמשים בשירות, כאשר ב-2008 הוזמנו 160 מיליון תכנים - גידול של 30% לעומת 2007.



רון אילון, מנכ"ל yes, ציין כי "אנו יוצאים לדרך עם השלב הראשון לקראת השקת שירות ה-vod, אנו נבחן את עצמנו לאורך כל הדרך על מנת להבטיח כי כמו כל שירות ומוצר שהשקנו עד היום, נשיק אותו בצורה הטובה ביותר והנוחה ביותר ללקוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully