וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגלובק משיקה מיתוג מחדש לקבוצה בהשקעה של 5 מיליון שקל

עדי דברת-מזריץ

20.10.2009 / 14:41

אלי זוגלובק: "כשחברה מחליטה להיות טובה בהכול היא לא יכולה להיות הכי טובה בליבה שלה"



אחרי שההתפרסות גרמה לה לאיבוד נתחי שוק, זוגלובק חוזרת להתמקד בליבה העסקית שלה: מוצרי הבשר. החברה משיקה מיתוג מחדש לקבוצה בהשקעה של 5 מיליון שקל, שתכלול החלפת אריזות, בידול המוצרים על ידי השקת קטגוריית בייסיק וקטגוריית פרימיום, קמפיין פרסומי ועוד.



למרות שזוגלובק מובילה את כלל שוק הפסטרמה, נקניק ונקניקיות, המגלגלל כ-940 מיליון שקל בשנה, עם נתח שוק כספי של 42%, התפרסות לתחומים מלבד הבשר, כמו מוצרים מן הטבע ומאפים, גרמו לה לאבד את ההובלה בקטגורית הנקניקים הארוזים, שהיא השנייה בגודלה ומגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה. כיום מובילה את הקטגוריה טירת צבי של תנובה עם נתח שוק כספי של 33%, כשזוגלובק נותרה עם 28.5% (לפי נתוני סטורנקסט). מוצרי הבשר מהווים כ-80 אחוז מהמחזור של קבוצת זוגלובק, העומד על כ-600 מיליון שקל.



"כשהגעתי לחברה לפני כשנתיים, מצאתי חברה שאיבדה את הפוקוס שלה, גם בתור חברה וגם מבחינת המיתוג השיווקי. כשחברה מחליטה להיות טובה בהכול היא לא יכולה להיות הכי טובה בליבה שלה. אנחנו הראשונים שהמצאנו את הפסטרמה המעובדת מחזה עוף וזו התשוקה שלנו. לכן, כשלקחתי את המושכות והתחלתי לעשות מחקרי שוק ראיתי שצריך לעשות פוקוס מחדש ולהדגיש את הערכים הקיימים בבית", סיפר אלי זוגלובק, מנכ"ל קבוצת זוגלובק. ההתפרסות של זוגלובק על פני מגוון תחומים כללה, בין היתר, פרסום קטגוריות רבות בתקשורת, מוצרים מבשר ומן הצומח יחדיו ואמירה תקשורתית תחת הסיסמא 'זה מה שבא לי עכשיו'.



השקת סדרות לפי חלוקה לבייסיק ופרימיום נועדה, לדברי דניאל שבתאי, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, בכדי ליצור בידול בין המוצרים בשוק. לדברי החברה, סדרת הבייסיק תהיה דומה למחיר המתחרים, לעומת מחיר הגבוה בלמעלה מ 10% מהמתחרים עד כה. סדרת הפרימיום, תהיה יקרה בכ-15% ממחיר המתחרים. הסדרות יוצגו על מדפים נפרדים בכדי ליצור בידול.
החלפת כלל המוצרים תארך כ-3 חודשים, והקמפיין הפרסומי יעלה לאוויר באמצע נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully