וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר תייצר חיישן לבקרת תהליכים אוטומטית בענף השבבים עבור CMOSIS

ניר צליק

20.10.2009 / 15:18

העסקה צפויה להניב לחברה על פי הערכות בשוק מספר מיליוני דולרים החל משנת 2010



, יצרנית השבבים ממגדל העמק, ממשיכה לחתום על עסקאות. החברה תייצר עבור cmosis חיישן ברזולוציה גבוהה. חיישן ה-cmv2000 מיועד לשוק החיישנים התעשייתיים עבור בקרת ייצור אוטומטית. cmosis מעריכה ששוק החיישנים התעשייתיים עבור בקרת ייצור אוטומטית יגיע לכ-200 מיליון דולר. על פי הערכות בשוק, עסקה זו צפויה להניב לטאואר הכנסות של מספר מיליוני דולרים החל משנת 2010.



"cmosis, הצוות המוביל שלה והקניין הרוחני (ip) שלה ידועים מאוד בתעשייה. בשילוב עם המומחיות שלנו בפלטפורמת ה-cis, אנו מסוגלים לתת להם יתרון בשוק בו הם פועלים", אמר ד"ר אבי שטרום, סגן נשיא ומנהל קו המוצרים הייחודיים של טאואר סמיקונדקטור. "הדומיננטיות שלנו בתחום זה, בעיקר באירופה, קוריאה וארה"ב, מוכחת בעיקר על-ידי שיתופי הפעולה הרבים שלנו עם מגוון לקוחות רחב ו-cmosis מצטרפת כעת ל'מועדון' של חברות מובילות אשר בחרו בטאואר בשל העליונות של התהליך הייחודי בהשוואה לכל יצרנית שבבים אחרת".



בתקופה האחרונה, זכתה טאואר במספר חוזים גדול, ביניהם הסכם שיתוף פעולה עם נאס"א, סוכנות החלל האמריקאית, בטכנולוגיית שבבים מבוססת הסיליקון גרמניום (טכנולוגיית פיתוח שבבים המאפשרת עיבוד בקצבים גבוהים) של החברה לפיתוח יישום עבור משימת מחקר שתבחן את סביבת האבק באטמוספירת הירח.



עסקה נוספת עליה חתמה החברה לאחרונה היא לייצור שבבים המיועדים לתעשיית כלי רכב עבור יונדאי וקיה. זאת במסגרת שיתוף הפעולה של החברה עם c&s technology הקוריאנית, הספקית הרשמית של רכיבים ופתרונות מולטימדיה לשני יצרניות הענק מקוריאה. בחירה זו תאפשר לטאואר להרחיב את עסקיה בדרום קוריאה ומתווספת לחוזים קיימים עליהם חתמה החברה בדרום קוריאה. על פי הערכות השוק, ההכנסות הצפויות לחברה כתוצאה מהעסקה יסתכמו ב-20 מיליון דולר.



על רקע שלל העסקאות, העלתה טאואר את תחזיותיה לרבעון הרביעי לפני חודש והיא חוזה הכנסות של 77-80 מיליון דולר, לעומת תחזיתה הקודמת להכנסות של 73-77 מיליון דולר. מאז תחילת השנה הוסיפה מניית טאואר כ-592% והיא נסחרת במחיר של 1.08 דולר, המשקף לחברה שווי של כ-173 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully