וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה נוסף לתאת טכנולוגיות: תספק מערכות חירום למטוס הקרב F16 תמורת 10 מיליון דולר

מיכאל רוכוורגר

20.10.2009 / 15:41

היקף החוזים הכולל עליהם חתמה החברה בתקופה האחרונה מסתכם בכ- 45 מיליון דולר



חברת מקבוצת קמן אחזקות של רוני אלרואי, ממשיכה להרחיב את פעילותה. ודיווחה על עסקאות בחודשים האחרונים בהיקף כולל של כ-45 מיליון דולר. תאת דיווחה היום כי חתמה על חידוש חוזה עם לקוח מרכזי שלה, יצרן אמריקאי מוביל, בהיקף כספי של עד 10 מיליון דולר. מדובר בהרחבת חוזה לייצור מערכות חירום למטוסי ה- f16. החוזה הוא למשך שלוש שנים עם אופציה להארכה לשלוש שנים נוספות. היקף השלב הראשון של החוזה נאמד בשישה מיליון דולר.



ד"ר שמואל פלדל, נשיא ומנכ"ל תאת טכנולוגיות: "החוזה הנוכחי לייצור מערכות החרום עבור מטוסי ה-f16, כמו גם חוזים נוספים עליהם חתמנו בתקופה האחרונה, מוכיחים שוב את האמון הרב של לקוחותינו והמוניטין ממנו נהנית החברה כספקית אסטרטגית בתחום".



החוזה הנוכחי מצטרף לשורה של חוזים נוספים עליהם חתמה תאת טכנולוגיות בתקופה האחרונה ושבמסגרתם תספק מחליפי חום לענקית התעופה הברזילאית embraer. יצויין, כי בכך הגדילה החברה את פעילותה מול embraer לכ- 35 מיליון דולר. עוד יצויין, כי היקף החוזים הכולל עליהם חתמה החברה בתקופה האחרונה, כולל העסקה הנוכחית, מסתכם בכ- 45 מיליון דולר.



חברת תאת טכנולוגיות נסחרת בבורסות תל אביב וניו יורק לפי שווי שוק של 303.7 מיליון שקל ומרכזת את פעילותה של קמן אחזקות בתחום התעופתי והצבאי. תאת טכנולוגיות פעילה תחת ארבע מגזרי פעילות: מגזר ייצור (oem) - פתרונות ניהול חום. מגזר ייצור (oem) - מערכות הנע חשמליות, הכולל פיתוח, ייצור ושיווק מנועים חשמליים ייחודיים. מגזר תחזוקה, שירות ושיפוץ (mro), הכולל שירותי תחזוקה ושיפוץ שוטפים של אביזרי תעופה שונים ומגזר מכירת חלקי חילוף של מטוסים.



עם לקוחותיה של תאת טכנולוגיות ניתן למנות חברות כמו לוקהיד מרטין, בואינג, צסנה, לופטהנזה, k.l.m, חיל האוויר האמריקני, תעשיה אווירית, רפא"ל, חיל האויר הישראלי ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully