וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדיט סוויס משנה את מבנה השכר שלו על מנת להתאים להנחיות ה-G20

סוכנויות הידיעות

20.10.2009 / 20:56

הבנק יעלה את רכיב המשכורת בשכר הכולל עבור 7,000 מנהלים על חשבון חלקם של הבונוסים בשכר



קרדיט סוויס, הבנק השני בגודלו בשווייץ, מתכוון להעלות את משכורות בכיריו, כאחוז מהשכר הכולל, בעקבות ההאשמות כי הבונוסים הגבוהים בעולם בנקאות ההשקעות תרמו ליצירת המשבר הפיננסי. הבנק השווייצי הודיע כי בכוונתו להעלות את משכורותיהם של כ-7,000 מנהלים החל מה-1 בינואר ולשנות את מבנה השכר, כך שהבונוסים יהיו מבוססי רווחיות החברה, ויתקבלו לאחר דחייה מסויימת.



לדברי בריידי דוגן, מנכ"ל קרדיט סוויס, תוכנית השכר החדשה "מאפשרת לנו לאזן בין שכר תחרותי לעובדינו, נאמנות לבעלי המניות שלנו והתאמה ליוזמות הרגולטוריות העולמיות והיענות לחששות הציבור". הבנק קיבל את ההחלטה לאחר שבחודש שעבר הסכימו מנהיגי 20 הכלכלות הגדולות בעולם (g20) על קווים מנחים לשכר בכירים בחברות פיננסיות שיגבילו את נטילת הסיכונים. לדברי קרדיט סוויס, במסגרת התכנית החדשה, הבנק נענה להנחיות ה-g20. רגולטור הבנקאות השוויצי צפוי אף הוא לפרסם תקנות שכר חדשות.



קרדיט סוויס הוא אחד הבנקים הראשונים להיענות לדרישות ה-g20, בהן דחייה של בונוסים, ומתן אפשרות לקבלת בונוסים חזרה מהעובדים אם יתברר כי החלטותיהם הביאו להפסדים. עוד כללו הנחיות ה-g20 דרישה שלא להתחייב מראש על בונוסים לטווח ארוך.



מקרדיט סוויס נמסר כי הבונוסים שיוענקו ב-2010 עבור ביצועי השנה הנוכחית ימשיכו להינתן במזומן, כל עוד לא מדובר בבונוס הגבוה מ-100 אלף דולר. סכומים גדולים יותר ינתנו חלקם במזומן באופן מיידי, וחלקם באמצעות מענקי אופציות או צורה אחרת של תשלום דחוי. התשלומים יוצמדו לביצועי החברה במשך 4 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully