וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT מציגה: מהירות אינטרנט של 100 מגה-בייט ב-600 שקל

אמיתי זיו

21.10.2009 / 11:41

המנכ"ל הרצל עוזר עוקץ את בזק: "אצלנו אין שיבושים בשלב השידרוג"



מנכ"ל hot הרצל עוזר הציג היום במסיבת עיתונאים מהירויות חדשות בשירותי האינטרנט של החברה כחלק מהשקת רשת חדשה בחברה תחת השם ufi - ultra fast internet.



hot הכריזה על מהירויות חדשות של 12, 16, 32, 64 ו-100 מגה-בייט לשנייה, בקצב ההורדה. מדובר בשדרוג משמעותי של מהירויות האינטרנט ביחס למה שהחברה סיפקה עד היום כאשר המהירות המקסימלית בחברה היתה 10 מגה-בייט בהורדה.



מחירי חבילות האינטרנט המהירות החדשות מתחילים ב-109 שקל לחבילה של 12 מגה-בייט ו-599 שקל לחודש לחבילה של 100 מגה-בייט. המחיר הזה אינו כולל תשלום לספקית האינטרנט.



הרצל עוזר הדגיש כי כבר כעת מחוברים ויכולים להזמין את החבילות החדשות 300 אלף לקוחות בישובים בין הרצליה לחיפה. על פי התכנון, עד סוף השנה הנוכחית יכוסו 800 אלף בתי אב ועד סוף 2010 יכוסו כל הבתים בישראל. מול קצב ההורדה הגבוה, מהירות העלאת הנתונים תעמוד על 1 מגה-בייט בכל החבילות המהירות מלבד חבילת ה-100 מגה-בייט שבה תעמוד מהירות ההעלאה על 2 מגה-בייט לשנייה. לקוחות שירצו להזמין חבילות של עד 16 מגה-בייט, יוכלו להמשיך להשתמש במודם הנוכחי שלהם אך לקוחות שירצו חבילות מהירות, יותר יצטרכו לשדרג את המודם (באמצעות טכנאי).



"זהו פרויקט כבד מאד מבחינה טכנולוגית ו-hot משקיעה בזה הרבה אנרגיה”, אמר עוזר במסיבת העיתונאים. "בזק הכריזה על ngn של עד 50 מגה-בייט אבל בפועל מציעה 10, 20 ולפעמים גם 30 מגה-בייט, אחנו מכריזים היום על 100 מגה-בייט. אנחנו פה בהרצליה מציעים עכשיו, ברגע זה, 100 מגה-ייט וכך המצב גם בכפר סבא, רעננה, פרדס חנה, קיסריה, חדרה, חיפה, זכרון יעקב, טבעון, יקנעם ועוד.



"למזלנו, אנחנו בטכנולוגיה הנכונה שאינה תלויה במרחק מהמרכזיה, הפער ביננו למתחרה רק יילך ויתרחב, ואצלנו גם אין שיבושים בשלב השדרוג". עוזר הוסיף כי "המהירויות שמציעה hot יותר זולות, לפי חישוב פר מגה-בייט, מול כל מהירות של בזק". לשאלה מדוע אין קמפיין לרשת החדשה, השיב עוזר כי בעתיד המהלך ייתמך גם בקמפיין.



במקביל, פירסמה היום ספקית האינטרנט 013 נטוויז'ן את המחירים אשר יוצמדו לחבילות החדשות של חברת הכבלים. לקוח שירצה ליהנות ממהירות של 12 מגה-בייט, ישלם 184 שקל (ספק+תשתית) ואילו לקוח שירצה חיבור של 100 מגה-בייט ישלם סך הכל 1,200 שקל לחודש. נטוויז'ן מציעה את שלושת החודשים הראשונים חינם וללא התחייבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully