וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר לפיד צפוי להמשיך ב"אולפן שישי"; עמנואל רוזן מועמד למהדורה בערוץ 10

גילי איזיקוביץ'

22.10.2009 / 9:10

רוזן מתלבט לאחר שקיבל באחרונה הצעה נוספת



כתב אולפן שישי ומגיש "תיק תקשורת", העיתונאי עמנואל רוזן, עשוי להגיש את מהדורת חדשות יום שישי בערוץ 10, כך נודע ל"הארץ". רוזן קיבל באחרונה הצעה מהערוץ להגיש את המהדורה ועל פי גורמים שונים, עדיין מתלבט אם לקבלה.



באפריל האחרון הפסיקו העיתונאים רביב דרוקר ועפר שלח להגיש את מהדורת שישי בערוץ ועברו להגיש את תוכנית התחקירים "המקור". במקומם שובץ כמגיש זמני דב גילהר, עד למציאת פורמט ומגיש חדשים. באחרונה נעשתה פנייה בעניין לרוזן שטרם השיב לפניית הערוץ וזאת, על פי גורמים בתעשיית התקשורת, מפני שבפניו מונחת הצעה אחרת. מערוץ 10 נמסר בתגובה: "בשלב זה אין תוכניות לשינויים במהדורת שישי". את תגובתו של רוזן לא ניתן היה להשיג.



גם סביב "אולפן שישי", בהגשתו של יאיר לפיד, התקיים באחרונה משא ומתן. בסוף השנה, אחרי כשנתיים בתפקיד, יסתיים חוזה ההעסקה של לפיד בחברת החדשות. עניין זה מגיע בד בבד עם השינוי בחלוקת הימים בין זכייניות ערוץ 2. ימים ראשון עד שלישי יעברו לזכיינית "רשת" שעד כה החזיקה בסוף השבוע, ו"קשת", ששידרה בתחילת השבוע, תעבור לימים רביעי עד שבת. מינויו של לפיד נעשה ביוזמת רשת וכעת חידוש החוזה נעשה תחת קשת. לדברי גורמים בתעשיית הטלוויזיה, המשך החוזה עם לפיד כבר סוכם למעשה, ולצד המשך הגשת "אולפן שישי" יגיש לפיד מדי פעם גם תוכניות וראיונות "ספיישל". בתגובה, מסרו גורמים בקשת כי בזכיינית מרוצים מעבודתו של לפיד באולפן שישי ומאמינים כי הגשתו מתאימה לערוץ 2.



סוכנו של לפיד, בועז בן ציון, מסר בתגובה: "ההסכם של יאיר לפיד מסתיים בסוף השנה ובסוף אוקטובר יחל משא ומתן על עבודתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully