וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון נתן, חשב מכבי ת"א לשעבר ושותפו של מוני פנאן, ירד למחתרת וחושש לחייו

יניב קובוביץ'

22.10.2009 / 9:23

נתן, ששימש בעבר כחשב של מכבי תל אביב, רוקן אתמול את משרדי חברת "מ. פנאן" בראשה עמד וירד למחתרת



ציון נתן, ששימש בעבר כחשב של מכבי תל אביב וכשותפו העסקי של מוני פנאן עד למותו, רוקן אתמול את משרדי חברת "מ. פנאן" בראשה עמד וירד למחתרת. אתמול בערב בא נתן לקומה ה-23 בבניין ב.ס.ר בבני ברק, ארז בחופזה את תכולת המשרד המפואר לתוך שקיות ניילון ונטש את המקום כשבידו שקית וכונן של מחשב.



"הוא התקשר בבוקר", אמר אחד מעובדי הבניין שעזר לנתן לפנות את המשרד, "ובלי שום התראה הודיע שהוא עוזב. הוא ביקש מאב הבית שנעזור לו לקפל את המשרד, באנו ותוך זמן קצר רוקנו הכול חוץ מרהיטים". בכניסה לקומה ה-23 הוסר השלט עם שם החברה ואפילו התמונות שעיטרו את קירות המשרד הוסרו.



בשיחה עם "הארץ" אישר נתן את הפרטים. "זה נכון", אמר, "אני עוזב, סוגר את החברה. אין מה לעשות. מקפלים את הארגזים ולא חוזרים". בתשובה לשאלה אם החברה עסקה בהשקעות כספים, אמר נתן כי "זאת חברה של סוכני ספורט. סוכנות שחקנים לשחקני כדורסל". נתן הוסיף עוד כי הוא כועס על כך שנותר לבדו במערכה. "בטח שאני כועס", אמר, "אבל אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו. לא מדברים בשעת כעס. אני באבל, אני לא יכול לדבר. אולי אחרי השבעה".



כשנשאל נתן מדוע לא בא להלוויתו של פנאן ענה כי "זה שלא הייתי בהלוויה לא אומר שאני לא באבל". במשרדים הסמוכים לחברת "מ. פנאן" אמרו עובדים כי הם לא מבינים את פשר העזיבה החפוזה. אחד העובדים אף אמר כי "רק לפני שעה עוד היה פה הכל ולא נראה שהם עוזבים, אבל עכשיו אני מבין שהם פשוט סגרו מהרגע להרגע".



בתקופה בה היו פנאן ונתן חלק מהנהלת מכבי תל אביב הם נחשבו לבכירים בהנהלת הקבוצה.



"היתה גוורדיה ותיקה של מוני פנאן, ציון נתן ועמי אשל", סיפר בכיר לשעבר במכבי תל אביב, "דיוויד פדרמן (מבעלי הקבוצה) לא אהב את החיבור הזה והוא פורק בסופו של דבר".



בשביעי בספטמבר 2008 הקימו פנאן ונתן חברה בשם "פנאן ספורט ניהול ושיווק בע"מ". לפני ארבעה חודשים שונה שם החברה ל"מ. פנאן בע"מ" ונתן נרשם כבעל המניות היחיד. צעד זה השאיר אותו כאחראי היחיד והבלעדי לחובות החברה.



עד לפני כמה חודשים התגורר נתן בשכירות בדירה קטנה ומוזנחת בכניסה למושב יד רמב"ם, הסמוך לרמלה. שכניו במשק בו התגורר, נתקלו לא פעם באנשים שחיפשו את ביתו מטעמים כאלה ואחרים. אחד השכנים אמר ל"הארץ" כי נתן לא גר במקום כבר "לפחות שלושה חודשים", ושאל אם "גם לכם הוא חייב כסף?".



במכבי תל אביב המשיכו אתמול לטעון שלא ידעו דבר על עסקיו הצדדיים של פנאן. עם זאת, בכיר לשעבר בהנהלת הקבוצה אמר אתמול ל"הארץ" כי "כולם מסביב ידעו שהוא מתעסק בהלוואות כספים, אבל לא כולם ידעו שהוא התעסק עם השחקנים. מי שמכיר את המערכת של מכבי תל אביב יודע שעסק כזה, שהוא לא חד-פעמי ונמשך לאורך שנים לא יכול להיעלם מהעיניים של מזרחי או פדרמן. אני לא יודע אם הם ידעו מה ההיקף של הסכומים אבל זה כבר לא משנה. מה שמשנה זה שהם ידעו ושתקו, פדרמן ידע על זה בוודאות ואני לא רואה שום מצב בעולם שמזרחי לא ידע על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully