הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת היום כי בתשעת החודשים הראשנים של השנה נרשמה ירידה של כ-4% בייצור התעשייתי בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מספר השכירים בתעשייה היה נמוך בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-2.4% לעומת התקופה המקבילה.
הירידה המשמעותית ביותר, בשיעור שנתי של 24%, נרשמה בתעשיית הטכנולוגיה העילית, הכוללת ענפי אלקטרוניקה כלי טיס ותרופות. לשם השוואה, בשנת 2000 נרשמה בענפים אלו גידול של 26% ביצוא התעשייתי לעומת שנת 1999.
בתעשיית טכנולוגיה מעורבת עילית, הכוללת את ענפי הכימיה (ללא ענף התרופות), מכונות ציוד חשמלי וכלי הובלה, נרשמה מגמת ירידה של 4% בשיעור שנתי, לאחר גידול של 7% ב-2000.
הלמ"ס: ירידה של 4% בייצור התעשייתי בתשעת החודשים הראשונים של השנה לעומת התקופה המקבילה
גולן פרידנפלד
23.12.2001 / 16:23
