וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלונות 7 תספק לעסקים הקטנים יותר מהירות, אמינות ובטיחות"

TheMarker IT

22.10.2009 / 13:19

כך אמר רובי באך, סגן נשיא האחראי על תחום ההתקנים והבידור במיקרוסופט העולמית בהשקה שנערכה הבוקר



כמאה אורחים הגיעו הבוקר לאירוע שערכה מיקרוסופט ישראל במלון קראון פלאזה במגדלי עזריאלי. מלבד דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל ואורח הכבוד רובי באך, סגן נשיא האחראי על תחום ההתקנים והבידור במיקרוסופט העולמית, נכחו באירוע עדי אייל, מנהל חטיבת האונליין בחברה, ליאור צורף, סמנכ"ל השיווק של חטיבת האונליין במיקרוסופט ישראל ובכירים נוספים בחברה.



ההכרזה המשמעותית ביותר שנעשתה באירוע נוגעת למחירי מערכת ההפעלה בישראל - לפי מידע שהעבירה מיקרוסופט, המחיר המומלץ לצרכן למערכת לשדרוג יעמוד 599 שקל. צורף ציין כי את המחיר הסופי של המערכת בשוק הישראלי יקבעו המשווקות.



"הצרכן הישראלי הכיר עד עכשיו מערכות הפעלה שבדרך כלל היו כבדות מדי עבור המחשב הישן שלו, והוא היה צריך להמתין לרכישת מחשב חדש, הפעם המצב שונה", קבע ימין והוסיף כי "מרבית המחשבים שמותקנת עליהם xp או ויסטה יתאימו ל-7". באך הוסיף: "אני מעודד אתכם להתנסות במערכת. באופן בסיסי, צרכנים הולכים לקבל חווית מחשב קלה יותר, מהירה יותר ונוחה יותר לתפעול".



בהתייחס להתאמת המערכת החדשה לעסקים, אמר רובי באך כי "עסק קטן צריך, כמו לקוח פרטי, מהירות, אמינות ותאימות, אך אפילו עוד יותר מהמשתמש הביתי, מאחר והוא סומך על המערכת לתפעל את העסק ולעשות כסף".



"עסקים קטנים לא יוכלו להרשות לעצמם למשל לשדרג את היישומים הישנים שלהם כדי שיתאימו לחלונות 7, גם מבחינה כלכלית, וגם מאחר ואין להם מחלקות it שיכולות לעזור בכך. אך עם חלונות 7 הם יוכלו להשתמש במצב xp כדי לשמור על התאימות של היישומים האלו" ציין באך.



אחד המאפיינים של חלונות 7 מאפשר להפעיל יישומים שלא הותאמו עדיין למערכת החדשה. כלי זה מאפשר גם פתיחה של חלון נפרד שבו תפעל מערכת xp מלאה. השימוש במצב xp אינו דורש רכישה של רישיון נוסף למערכת xp, אך הוא אינו זמין בגרסה הבסיסית ביותר של חלונות 7.

מאפיין נוסף שיכול לעזור לבעלי עסקים הוא ה-homegroup המאפשר לשתף בקלות תמונות, מוסיקה, וקבצי וידיאו עם שאר המחשבים ברשת הביתית, ואף עם מכשירים נוספים כמו הטלוויזיה, מסגרות דיגיטליות ומדפסות שתומכות בתקן dnla (קיצור של device network language architecture).



בנוסף לגישה משותפת לקבצים מאפשרת הפעלה של מדיה ופתיחה של קבצים על מחשבים מרוחקים בשתי הקלקות - כשהסמן עומד על קובץ המדיה הרצוי לחצו על מקש העכבר הימני, בחרו באפשרות "play to" ובחרו במחשב או בהתקן שבו תרצו שהקובץ יפתח.



בנוסף לאלגוריתם החיפוש המשופר של חלונות 7, השימוש במאפיין homegroup מאפשר לסרוק תיקיות שמצויות על מחשבים אחרים. תוצאות החיפוש שמוצגות כוללות מידע רב יותר מבגרסאות קודמות. הצבת הסמן על תוצאות החיפוש בסייר החלונות תספק לכם תצוגה מקדימה של הקובץ עליו אתם עומדים. אם זהו קובץ מדיה, תוכלו גם להפעיל אותו ישירות על המסך באמצעות נגן זעיר.



באך ציין גם את נושא הניידות ואמר כי "רבים בעולם העסקים משתמשים במחשבים אישיים מתניידים. חלונות 7 מאפשרת להאריך באופן ניכר את זמן הסוללה, פי 50%. הרעיון הוא שאפשר לכבות ולהדליק מהר. כמו כן מתאפשר גילוי רשתות בקלות. חלונות 7 גם מעלה את רמת הבטיחות של מערכות ההפעלה לרמות חדשות".



חלונות 7, היורשת של ויסטה, צפויה להשתלט על נתח שוק של כ-55% עד שנת 2012, כך לפי תחזיות של חברת המחקר גרטנר. חלונות 7, הזמינה מזה כשנה בגרסאות ראשוניות, פותחה תוך שימת דגש על ביצועים והתאמה גם למחשבים קלים במיוחד. בנוסף מותאמת המערכת החדשה גם לממשקי מגע המאפשרים הזנת קלט ממספר נקודות בו זמנית (מולטי-טאץ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully