וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני לא נח: ההסתדרות הכריזה הבוקר על 7 סכסוכי עבודה

חיים ביאור

22.10.2009 / 14:21

סכסוכי עבודה הוכרזו במשרד הביטחון, בביטוח לאומי סניף תל אביב ובקבוצות הכדורסל בליגה הארצית והלאומית



ועדת התיאום והביצוע של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הכריזה היום על שורה של סכסוכי עבודה: במשרד הביטחון, בביטוח לאומי סניף תל אביב, במכללת אורט בראודה, באיגוד ערים כבאות בגליל העליון, בעיריית טבריה, באמישראגז ובקבוצות הכדורסל בליגה הארצית והלאומית.



סכסוך העבודה במשרד הביטחון הוכרז בעקבות טענות לאי קיום הסכם עבודה ומניעת תוספת שכר המגיעה לעובדים.



סכסוך העבודה בביטוח לאומי סניף תל אביב הוכרז בעקבות טענות על שינויים מבניים חד צדדיים לרבות - רצון לאחד את סניף יפו עם סניף תל אביב, אי קליטת עובדים חדשים במקום עובדים פורשים, דבר הגורם לעומס ולחץ על העובדים. כמו כן בנוגע לאי קיום מכרז מנהל לסניף בתל אביב שסיים את עבודתו מלפני 4 שנים.



סכסוך העבודה במכללת אורט בראודה הוכרז בעקבות טענות על מבוי סתום עם ההנהלה במשא ומתן באשר לתנאי העסקת העובדים ותנאי שכרם.



סכסוך העבודה באיגוד ערים כבאות בגליל העליון הוכרז בעקבות טענות על אי תשלום משכורת ספטמבר, אי העברת תנאים סוציאליים לקרנות מזו תקופה ארוכה ואי אספקת ביגוד הולם לעובדים.



סכסוך העבודה בעיריית טבריה הוכרז בעקבות טענות על מבוי סתום במשא ומתן עם ההנהלה. כמו כן, בנוגע לכוונת המעסיק לערוך שינויים מבניים חד צדדיים לרבות קליטת עובדי כוח אדם והפרטת מחלקות.



סכסוך העבודה באמישראגז הוכרז בעקבות טענות על אי התקדמות במשא ומתן. כמו כן באשר לאי קליטת עובדים חדשים במקום העובדים הפורשים. דבר היוצר עומס על העובדים הקיימים.



סכסוך העבודה בקבוצות הכדורסל מליגה ארצית ולאומית נוגע לתנאי העסקה של השחקנים הצעירים בקבוצות הכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully