וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית צמוד קרקע בסגנון אמריקאי

רנית נחום-הלוי

23.10.2009 / 9:59

בתנועה



שמות: יעקב (69) ואילנה (65) פרי

עיסוקים: פנסיורים



מצב משפחתי: נשואים פלוס 3



איזו דירה אתם מוכרים? "אנחנו מוכרים בית צמוד קרקע בגודל כ-360 מ"ר ברחוב שפרינצק 40 בשכונת קרית בנימין בקרית אתא. הבית בנוי על קרקע בשטח של דונם. הבית נבנה בסגנון אמריקאי, כולו על מפלס אחד".



"את הבית בנינו לפני כשנה, והוא כולל שלושה חדרי אמבטיה וחמישה חדרים, שלושה מהם חדרי שינה מרווחים. יחידת ההורים בשטח של כ-37 מ"ר, ושטח הסלון כ-100 מ"ר. בבית אלמנטים מיוחדים - הוא מעוטר בקשתות, תקרת הסלון מעוטרת בקרניזים, מטבח גדול ומרווח עם אי גדול, קמין שנבנה בתוך הקיר ובר דקורטיבי. את כל דלתות הבית יבאנו מחו"ל, הן עשויות מעץ מלא והידיות מקריסטל. חדרי האמבטיה מעוצבים, ובאמבטיית האורחים הברזים מצופים זהב".



"לבית גינה חדשה מוקפת דשא ועצים. השערים הם חשמליים וישנה חניה סגורה - גראג' לשתי מכוניות, האופייני לנכסים בארה"ב. יש לבית אוויר נהדר ונוף לכיוון חיפה והר הכרמל".



השכונה: "קרית בנימין מאופיינת בבתים צמודי קרקע. בשכונה מרחבים רבים והיא כוללת מוסדות חינוך, גנים ואת כל השירותיים הציבוריים".



מחיר מבוקש: 2.5 מיליון ש'.



איך קבעתם את המחיר? "קבענו את המחיר לפי נכסים שנמכרו בסביבה, וכן בהתחשב בכל האלמנטים הייחודיים שנמצאים בבית".



למה החלטתם למכור את הנכס? "גרנו בלאס וגאס בארה"ב במשך 40 שנה, ועברנו לישראל לפני כשנה. כעת אנו שוקלים לעבור למרכז הארץ, להיות קרובים יותר למשפחה. עם זאת, אנו שוקלים לחזור לארה"ב".



היכן תתגוררו? "אנחנו מתכוונים לבנות בית באזור המרכז, ובשלב שבין המכירה לבנייה נשכור נכס. זו למעשה תהיה תקופת המבחן".



איך התנהגות הרוכשים? "הגיעו כמה מתעניינים לראות את הבית, אבל מי שהגיע התקשה לעמוד במחיר. הנכסים בסביבה נמכרים בעד 2 מיליון שקל. מדובר בנכס ייחודי מאוד, על מפלס אחד ובין הבודדים בשכונה שיושב על דונם קרקע".



כמה זמן אתם מציע את הבית ואיך? "אנחנו מציעים את הבית במשך חצי שנה דרך מתווכים ופרסום באתרי האינטרנט".



לפרטים נוספים: יעקב - 4083141-050 perry40@bezeqint.net

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully