וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקי המשחק בסביון נשמרים: מחירי העסקות החדשות - בהתאם לשוק המקומי

אריק מירובסקי

23.10.2009 / 9:59

המחיר הסופי במכרז - 4-4.5 מיליון שקל ליחידת דיור - יהיה קרוב למחירים שמבקשת אפריקה-ישראל



העסקות: רכישת 11 מגרשים בסביון משני סוגים: מגרשים של דונם לשתי יחידות דיור ב-3.7-3.8 מיליון שקל; מגרשים של דונם ליחידת דיור אחת ב-2.6-3.6 מיליון שקל. הזוכים במכרז יהיו צריכים להוסיף מע"מ והוצאות פיתוח בסך 210 אלף שקל ליחידת דיור במגרשים הדו-משפחתיים ובסך 270 אלף שקל ליחידת דיור במגרשים החד-משפחתיים.

שניים מהמגרשים, היקרים יותר, מיועדים לקוטג'ים דו-משפחתיים, שעל פי התוכניות כל אחד מהם ייבנה עם שטח עיקרי מקסימלי של 250 מ"ר, בתוספת שטחי מחסנים, ממ"דים וחניות של 55 מ"ר. עוד תשעה מגרשים מיועדים להקמת וילות חד-משפחתיות עם שטח בנוי של 310 מ"ר שטחים עיקריים, בתוספת 65 מ"ר שטחי חניה, מחסנים וממ"ד.



על הסביבה: סביון היא אחת מהמועצות המקומיות המבוססות ביותר בישראל. האזור שבו בוצעו העסקות נמצא בגבולו המזרחי של היישוב.



ניתוח העסקות: המגרשים לקוטג'ים דו-משפחתיים הם מוצרים חדשים בשוק הנדל"ן של סביון. אפריקה-ישראל משווקת כיום מגרשים דומים בסמוך במחירים של 2.7 מיליון שקל למגרש של חצי דונם. המחירים במכרז מגלמים ערכים קצת נמוכים יותר, אך בתוספת מע"מ והוצאות פיתוח, המחיר הסופי - 4-4.5 מיליון שקל ליחידת דיור - יהיה קרוב למחירים שמבקשת אפריקה-ישראל.



באשר למגרשים החד-משפחתיים - פערי המחירים בין ההצעות שזכו אמנם גדולים, אולם רוב הזוכים הציעו 3.1-3.3 מיליון שקל על המגרשים, ובסופו של דבר עלויות הבנייה יביאו את מחיר הווילות הסופי ל-6-6.5 מיליון שקל. מדובר במחירים הדומים למחירי השוק ביישוב הוותיק.



שורה תחתונה: המחירים בהתאם לשוק המקומי.



סייע בהכנה: גיא לשם מלשם נכסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully