וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: נתוני התמ"ג בארה"ב ועונת הדו"חות לרבעון השלישי

הדר תדמור

25.10.2009 / 12:10

בין החברות הישראליות שיפרסמו דו"חותיהן הרבעוניים השבוע נמצאות צורן, DSPC ורוויז'ן



מאת הדר תדמור וניר צליק



שבוע עמוס ממתין למשקיעים בוול סטריט, עם נתוני מאקרו שצפויים לאפשר הצצה ראשונה לצמיחה הכלכלית של ארה"ב ברבעון השני ועם עונת הדו"חות הכלכליים לרבעון השלישי - אשר נמצאת בעיצומה. חברות ישראליות רבות בין מפרסמי הדו"חות השבוע, ובכללן , dspg ו.

ביום שני תדווח צורן, יצרנית שבבי המולטימדיה הישראלית, על תוצאות הרבעון השלישי. ציפיות האנליסטים הן שהחברה תרשום הכנסות של 109.2 מיליון דולר ורווח נקי מתואם של 4 סנטים למניה. החברה עצמה חזתה הכנסות של 105-110 מיליון דולר. ורווח מתואם של 5-1 סנטים למניה. עוד באותו היום תפרסם ענקית הטלקום את דו"חותיה לרבעון השלישי.

ביום שלישי תדווח ויזה ענקית כרטיסי האשראי, על דו"חותיה לרבעון השלישי של 2009. חברת האינטרנט iac תפרסם גם היא דו"חותיה, כך גם אולפני דרימוורקס. בגזרת הישראליות תדווח , העוסקת בפיתוח שבבי מולטימדיה, על תוצאות הרבעון השלישי. החברה חזתה בתום הרבעון השני הכנסות של 61-67 מיליון דולר, ואילו האנליסטים מצפים כי החברה תרשום הכנסות של 64.7 מיליון דולר. בשורה התחתונה, חוזים האנליסטים לחברה הכנסות של 11 סנט למניה בממוצע.



באותו היום יפורסם מדד s&p קייס שילר, העוקב אחר מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות בארה"ב. עוד באותו היום יפורסמו נתוני ההזמנות למוצרים בני קיימא לחודש ספטמבר ומדד אמון הצרכנים לחודש אוקטובר.

ביום רביעי יפורסמו נתוני מכירות הבתים החדשים בארה"ב לחודש ספטמבר ונתוני מלאי הנפט השבועיים. קונוקו פיליפס תפרסם דו"חותיה לרבעון השלישי, כך גם חברת הפרסום אינטרפאבליק.



בגזרת הישראליות, יפרסמו , העוסקת בתכנון שבבים ואטיוניטי, המתמחה בפיתוח תוכנות לשילוב בין מידע ונתונים עבור המגזר הארגוני את דו"חות הרבעון השלישי. סיווה תפרסם את דו"חותיה לפני פתיחת המסחר, ועל פי הערכות האנליסטים היא צפויה לרשום הכנסות של 9.1 מיליון דולר ורווח מתואם של 7 סנטים למניה. החברה עצמה חזתה הכנסות של 8.6-9.6 מיליון דולר ברבעון השלישי ורווח מתואם של 6-8 סנטים למניה.



ביום חמישי תפרסם קולגייט פלמוליב את דו"חותיה לרבעון השלישי, כך גם ברגר קינג, חברת הסלולר וענקית האשראי . רדוויז'ן הישראלית תפרסם דו"חותיה לרבעון השלישי לפני פתיחת המסחר.



משרד המסחר האמריקאי יפרסם את נתוני התמ"ג הראשוניים לרבעון השלישי ואת הנתונים השבועיים הנוגעים לתביעות האבטלה הראשונות.



ביום שישי יפורסמו דו"חותיהן של וושינגטון פוסט, ויורונקסט nyse, ובאותו היום יפורסמו נתוני ההכנסה וההוצאה האישית לחודש ספטמבר, מדד מנהלי הרכש של שיקאגו לחודש אוקטובר ומדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן לחודש אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully