וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל רז עושה סדר בכלל פיננסים: גיא חכמי, מנכ"ל כלל ניהול קרנות נאמנות מסיים את תפקידו

יעל חלק

25.10.2009 / 13:32

גוברמן החל עבודתו בכלל פיננסים לפני 23 שנים; גיא שיקר יחליף אותו בתפקיד מנכ"ל כלל קרנות נאמנות



חברת הודיעה היום כי גיא חכמי, מנכ"ל כלל קרנות נאמנות מבקש לסיים את תפקידו. לתפקיד מונה גיא שיקר, לשעבר מנהל מחלקת שיווק בנקים.



בנוסף, פרופ' אהרון (רוני) עופר, אשר כיהן כדירקטור וכיו"ר ועדת ההשקעות של כלל פיננסים, ניהול קרנות נאמנות, ביקש לסיים את כהונתו. פרופ' עופר המכהן כדירקטור בכלל פיננסים בטוחה, נענה לבקשת טל רז, מנכ"ל כלל פיננסים, וימשיך בכהונתו זו.



עדי גוברמן, משנה למנכ"ל כלל פיננסים קרנות נאמנות, ימונה החל מהיום כיו"ר דירקטוריון כלל פיננסים קרנות נאמנות, ויו"ר ועדת ההשקעות שלה.



גוברמן החל את עבודתו בקבוצת כלל פיננסים לפני כ-23 שנים, ובתפקידיו האחרונים שימש כמנהל סניף ירושלים של כלל פיננסים בטוחה, כמנכ"ל תשואות ניהול קרנות נאמנות וכמשנה למנכ"ל כלל פיננסים ניהול קרנות נאמנות.



טל רז, מנכ"ל כלל פיננסים הודה לגיא חכמי ופרופ' עופר על עבודתם ותרומתם לחברת הקרנות ולקבוצת כלל פיננסים בכלל: "ניסיונם העשיר, והבנתם המעמיקה בשווקים הפיננסים ובניהול השקעות, סייעו לחברה לבסס את יכולותיה ומעמדה בתחומים אלה."



רז הוסיף עוד כי "התפתחות מנהלים בחברה לתפקידי ניהול בכירים מעידה על יכולת הניוד והקידום של מנהלים בתוך הקבוצה. אני בטוח כי הניסיון הרב שעדי גוברמן וגיא שיקר צברו במהלך עבודתם בחברה, יתרמו רבות לחיזוקה של כלל פיננסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully