וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט נכנסת לשוק הליסינג: תציע שירות ללקוחות פרטיים

דניאל שמיל

25.10.2009 / 19:50

לקראת שווי השימוש הרציף: ישראכרט והילוך שישי יציעו הסדרי מימון ותפעול לציי רכבים



האם שווי השימוש הרציף יגרום לנטישת רכבי החברה? לכך מקווה ישראכרט, שתציע בשנה הבאה הסדרי מימון ותפעול, ללקוחות פרטיים. ישראקאר, מיזם הליסינג של ישראכארט ומשקי הקיבוץ וחברת התפעול "הילוך שישי אופרייטינג" יציעו ליסינג כולל שירות, תפעול ותחזוקה.



שווי השימוש צפוי לעלות בינואר ושיטת החישוב שלו תהיה ליניארית (אחוז קבוע ממחיר המכונית במקום קבוצות מחיר מוגדרות מראש). כל נהג ישלם מס לפי תוספת מדומה למשכורת של 2.19% ב-2010 ו-2.5% ב-2011. בישראקאר מאמינים כי הדבר יהפוך את הרכב הצמוד לכדאי פחות ומקווים לספק מימון לעובדים שירצו לוותר על הרכב, אך להמשיך ליהנות מתנאי הליסינג.
תוכנית המימון של ישראקאר כוללת תשלום ראשי (דמי מפתח) של 20% עד 50% ממחיר המכונית, דמי שימוש חודשיים ואפשרות רכישה בתום העסקה.



"הילוך שישי אופרייטינג" תציע תפעול הכולל מוקד שרות לקוחות, טיפול במרכזי שירות מורשים, הסעות, שירותי דרך, רכב חליפי ועוד. הילוך שישי תציע שירותים דומים גם לציי רכב. לאחרונה חתמה החברה על הסכם עם צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן וסקודה. החברה הכניסה לאחרונה לקבוצה 2 את פולקסווגן ג'טה וסקודה אוקטביה ומציעה אותן ברכישה ישירה לציי רכב. לפי הסיכום, הילוך שישי תציע שירותי תפעול לחברות שירכשו את המכוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully