וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצארט, חומות ונוחי דנקנר

TheMarker

26.10.2009 / 9:14

הצמרת הכלכלית של ישראל הצפינה לעכו כדי לפרגן לנוחי דנקנר, מוזי ורטהיים, מיכאל שטראוס וציון קינן שקיימו אירוע הצדעה לעיר - עבור נוחי היה זה סופו של יום רווי מצלמות

אנשי עסקים ופוליטיקאים הצפינו לעכו ביום חמישי האחרון, הסיבה למאורע: הפילהרמונית בניצוחו של זובין מהטה מצדיעה לעכו. המארחים והתורמים: מיכאל שטראוס, מוזי ורטהיים, ציון קינן ונוחי דנקנר. כל אחד מהם העניק תרומה של עשרות אלפי שקלים. התוכנית כללה קוקטייל חגיגי של מיני שווארמות בלאפות, ולאחר מכן קונצרט של יצירות קלאסיות בנגינת התזמורת הפילהרמונית.

מבחינתו של דנקנר זה היה יום עמוס במיוחד. כמה שעות קודם לכן גזר דנקנר יחד עם אשתו, אורלי, את הסרט באירוע ההשקה של חדר מיון ממוגן ברמב"ם שדנקנר היה אחד מממניו.

משפחת שטראוס התייצבה כמעט בנוכחות מלאה: אחותו של מיקי שטראוס, רעיה, ילדיו עירית שטראוס ועדי שטראוס שהגיע יחד עם אשתו ציפי. מי שנעדרה מהאירוע היתה יו"ר שטראוס, עפרה שטראוס, הנמצאת בנסיעת עסקים בארה"ב ובמזרח הרחוק, אך היא יוצגה על ידי בעלה, עדי קייזמן, שנכח באירוע.

שר החינוך, גדעון סער, הגיע לקוקטייל ולא נשאר לקונצרט. הוא נימק זאת בכך שהבטיח למיקי שטראוס שיגיע, אך בגלל אירוע משפחתי עליו לצאת לדרך. לשטראוס היה רגע נוסטלגי באירוע כשזיהה בקהל את מורתו למוסיקה מבית הספר היסודי.

עוד באו להצדיע: גדי לסין, יאיר סרוסי, עמי זוגלובק, אלי זוגלובק, אבי פישר, עמי הראל, דליה וגד זאבי, פנינה דבורין, דוד אבנר, ח"כ זאב בוים ואירית איזקסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully