וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי פורקס: סיום חזק לשבוע חלש 3

TheMarker Online

26.10.2009 / 10:34

בדומה למה שקרה בשבועיים האחרונים גם הפעם התחזק המטבע האמריקאי ביומו האחרון של השבוע לאחר ששוב קבע מחירי שפל מול מירב המטבעות העיקריים במהלך שאר ימות השבוע



הדולר החל להתחזק כבר בשעות הבוקר לאחר הפרסום המפתיע של התמ"ג מאנגליה שהוכיח שהכלכלה האנגלית עדיין במיתון בניגוד לציפיות. נתון זה השפיע לרעה על המדדים באירופה והמגמה נמשכה גם בוול סטריט שם גם כן המסכים נצבעו בצבע האדום.



תיאבון המשקיעים לעסקאות בעלות מרכיב סיכון גבוה ירד והדולר שנחשב למטבע בעל אופי הגנתי התחזק. גם פרסום מכירות הבתים הקיימים שהראו על עלייה חדה מצפי האנליסטים לא הצליחו לשנות את המגמה השלילית בשווקים.



בהתאם למגמה בשווקים הפיננסיים והתחזקות המטבע האמריקאי נחלשו מעט מחירי הסחורות. חבית נפט שנסחרה כבר מעל ל-80 דולר סיימה את השבוע בירידה של כאחוז וחצי לרמה של 79.60 דולר לחבית ומחיר אונקיית זהב נסחרה סביב רמות של 1,055 דולר.







שקל



הדולר ממשיך במגמת ההיחלשות שלו מול השקל ונסחר מתחת ל-3.70 כבר יומיים ברציפות. למרות התחזקות הדולר ביום שישי שערו היציג מול השקל נקבע ברמה של 3.6920. היום יפרסם בנק ישראל את גובה הריבית שצפויה על פי רב ההערכות להישאר ללא שינוי החודש בעיקר לנוכח הירידה המפתיעה במדד המחירים לצרכן בחודש ספטמבר שציננה מעט את הלחצים האינפלציוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully