וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר רבינוביץ': ארגוני פשע שולטים לפחות בשתי קבוצות כדורגל בישראל לצורך הימורים בלתי חוקיים

TheMarker Online

26.10.2009 / 10:51

כך אמר רבינוביץ' בראיון לגל"צ; "המשטרה התעניינה אבל אמרה שאין לה כרגע את הזמן הדרוש לטיפול בעניין"



לפחות שתי קבוצות כדורגל בישראל - אחת בליגת העל והשנייה בליגה הלאומית - הן בבעלות העולם התחתון - כך אמר הבוקר יאיר רבינוביץ', לשעבר נציב מס הכנסה ויו"ר הרשות לבקרה תקציבית של ההתאחדות לכדורגל, בראיון לרזי ברקאי בתוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל. לדברי רבינוביץ', אנשי העולם התחתון שולטים בקבוצות הכדורגל על מנת להטות משחקי כדורגל לצורך הימורים בלתי חוקיים.



בפברואר 2009, עם פרישתו מתפקיד יו"ר הרשות לבקרה תקציבית של ההתאחדות לכדורגל, אמר רבינוביץ' בראיון ל"הארץ": "העולם התחתון מעורב בכדורגל הישראלי, בעיקר בנוגע להימורים. יש גם עבריינים שמחזיקים בכרטיסי שחקן, יש סוכנים לא חוקיים, יש גם בעלי קבוצות שלוו מיליוני שקלים מהשוק האפור. אני מפעיל לפעמים את חברת החקירות ויצמן-יער, אבל גם הם מוגבלים בסמכויות".



"המשטרה התעניינה, אבל אמרה שאין לה כרגע את הזמן הדרוש לטיפול בעניין. נניח שבעלי קבוצות לוו מיליונים מהשוק האפור. איך בדיוק אני אמור לבדוק זאת? הרי אני דורש ערבויות והם מספקים אותן. לי אין אפשרות לבדוק מאיפה הוא הביא את הכסף. זה מעלינו. המשטרה יכולה וצריכה לטפל בכך, אבל היא לא עושה את זה. נוצר מצב שכדורגלנים מתערבבים עם עבריינים והופכים אותם לחלק מהחברה, אבל זה קיים גם בפוליטיקה, למשל. הדבר המסוכן ביותר הוא שמי שיעמוד בראשות הבקרה במקומי, לא יוכל לעמוד בלחצים האלה, מצד שרים, חברי כנסת, בכירים בהתאחדות וגם אנשי פשע. אני עמדתי בלחצים רבים ולא פחדתי מאיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully