וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלישה ברשתות חברתיות עולה לכלכלת בריטניה כ-2 מיליארד ד' בשנה

סוכנויות הידיעות

26.10.2009 / 15:06

יותר ממחצית מעובדי המשרדים בבריטניה הודו כי הם גולשים בטוויטר ובפייסבוק בזמן העבודה



אתרי רשתות חברתיות כגון טוויטר עולים לעסקים בבריטניה 1.38 מיליארד ליש"ט (2.25 מיליארד דולר) בשנה, בשל הזמן הרב שמבזבזים העובדים על גלישה בהם - כך עולה מסקר שהתפרסם היום בעיתון "דיילי טלגרף".



יותר ממחצית מעובדי המשרדים בבריטניה הודו כי הם גולשים באתרים כמו טוויטר ופייסבוק לשימושים אישיים במהלך יום העבודה, וכי הם מקדישים לכך 40 דקות בשבוע בממוצע. אחד מכל שלושה מבין 1,460 עובדי משרדים שנסקרו, הודה כי ראה מידע חסוי של החברה שבה הוא עובד, חשוף ברשתות חברתיות.



פיליפ ויקס, יועץ בחברת שירותי ה-it מוריס שערכה את הסקר, אמר כי משמעות תוצאות הסקר היא עלות של 1.38 מיליארד ליש"ט בשנה לכלכלת בריטניה. "כשמישהו נשאל על הרגלי הגלישה שלו בזמן העבודה הוא אומר שהוא מקדיש לכך 40 דקות בשבוע, אך כששואלים אותו על הרגלי הגלישה של עמיתיו הוא כבר מעלה זאת לשעה ביום. לצורך החישוב השתמשנו בנתון הנמוך מבין השניים", אמר ויקס.



75% מהמשיבים על הסקר אמרו כי הממונים עליהם לא נתנו להם הוראות ספציפיות בנוגע לשימוש בטוויטר ולפרטים שניתן לפרסם בו. 84% אמרו כי הם מאמינים שהם מסוגלים לשפוט בעצמם מה הם יכולים לפרסם ברשת.



עובדים רבים העוסקים בשירות לקוחות נוהגים להתלונן על לקוחותיהם ברשתות החברתיות. כך למשל, השתמשו עובדי חברת התעופה בריטיש איירווייס בפייסבוק בשנה שעברה כדי להתלונן על לקוחותיהם "בעלי מבטא אמריקאי מטופש". גם עובדי חברת וירג'ין אטלנטיק התייחסו בקבוצה שפתחו בפייסבוק לנוסעיהם כ"ערסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully