וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילה של 14% ברווחי מקגרו-היל; ירידה של 10% ברווחי חטיבת S&P

סוכנויות הידיעות

26.10.2009 / 16:41

נפילה של 20% ברווחי חטיבת המדיה הכוללת את שבועון העסקים "ביזנסוויק"



חברת המדיה והשירותים הפיננסים האמריקאית מקגרו-היל (סימול mhp) דיווחה היום על נפילה של 14%ברווח הרבעוני בעקבות ירידה בהכנסותיה בתחומי הפרסום וההוצאה לאור של ספרי לימוד.



מקגרו-היל, שבבעלותה חברת דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס (s&p) ושבועון העסקים "ביזנסוויק", רשמה ברבעון השלישי רווח של 336.1 מיליון דולר, או 1.07 דולר למניה, לעומת רווח של 390.2 מיליון דולר, או 1.23 דולר למנייה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. הכנסות החברה בתקופה המדווחת ירדו ב-8.4% לעומת הרבעון השלישי של שנת 2008, ל-1.88 מיליארד דולר.



במבט קדימה, צופה החברה כי רווחיה השנתיים יהיו בקצה העליון של טווח התחזית שלה הודות לקיצוץ בהוצאות, אולם הכנסותיה צפויות לצנוח השנה בכ-7% - ירידה חדה מתחזיותיה הקודמות.



מכירות חטיבת ספרי הלימוד נפלו ברבעון השלישי ב-16% לעומת התקופה המקבילה. מכירות חטיבת השירותים הפיננסים, הכוללת את s&p, ירדו ב-2.2% ורווחיה צנחו ב-10%. רווחי חטיבת המדיה של מקגרו-היל, הכוללת את המגזין "ביזנסוויק", זינקו ב-29% לאחר שתוצאותיה ברבעון המקביל נפגעו עקב הוצאות ארגון מחדש. בניכוי הוצאות חד פעמיות, נרשמה נפילה של 20% ברווחי החטיבה, וירידה של 10% בהכנסותיה.



מוקדם יותר החודש הודיעה מקגרו-היל כי תמכור את המגזין "ביזנסוויק" לספקית המידע הפיננסי בלומברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully