וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א מתכננת בניית כ-11 אלף דירות בצפון מערב העיר

רנית נחום-הלוי

26.10.2009 / 21:02

המועצה הארצית תדון מחר בפיתוח מתחם בין תל ברוך להרצליה



ועדת המשנה של המועצה הארצית לעניינים תכנוניים עקרוניים (הולנת"ע) תדון מחר בתוכניות המתאר המקומית של תל אביב לבנייה בצפון מערב העיר של 11,245 דירות.



מדובר במתחם תכנוני ענק שמתחיל מרחוב פרופס בתל אביב עד הגבול העירוני עם הרצליה. התוכנית תחומה בין רחוב יוניצמן במזרח עד דרך נמיר, שכונת אזורי חן ורחוב קדושי השואה במערב ובדרום מרחוב צבי פרופס הסמוך עד חוף תל ברוך. כך נודע ל-themarker.



השטח יחולק לחמישה מתחמי תכנון ויעשו בו שימושים שונים. כך יקבעו מתחמי מגורים שישולבו עם מסחר או תעסוקה, מלונאות או שירותי תיירות, אזור מגורים מיוחד לדיור בר השגה, אזור לבנייני ציבור, שטחי ספורט, פארק, שטחים ציבוריים פתוחים ואזורי מלונאות ונופש.



במקום ניתן יהיה להקים 9245 יחידות דיור בשטח של 120 מ"ר לכל יחידה, עם אופציה לתוספת זכויות בניה למגורים והגדלת הצפיפות, כך שמספר יחידות הדיור במקום לא יעלה על כ-11,245 בלבד. זכויות הבנייה לתעסוקה יהיו בהיקף של כ-181,370 מ"ר וזכויות הבניה למסחר יהיו בהיקף של 77,774 מ"ר ועוד 191 דונם לבנייני ציבור. כמו-כן התוכנית שמה דגש לשמירת הסביבה החופית ושימור ערכי הטבע המאפיינים את האזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully