וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות צניחה של כ-25% בדו"חות הרבעון השלישי: רות' מעלים המלצה לקליקסופטוור ל-"קנייה" מ-"החזק"

ניר צליק

26.10.2009 / 22:00

בבית ההשקעות מציינים כי לחברה יש היסטוריה של צמיחה אורגנית חזקה וברית אסטרטגית מתחזקת עם SAP



אחרי שמניית , יצרנית התוכנות לניהול צוותי עובדים וניהול משמרות, צנחה בכמעט 25% עם פרסום דו"חות הרבעון השלישי, בעקבות תחזית פסימית שסיפקה החברה להכנסותיה ברבעון הרביעי, בבית ההשקעות רות' קפיטל החליטו להעלות את המלצתם למניית החברה מ-"החזק" ל-"קנייה". עם זאת, הותירו בבית ההשקעות את מחיר היעד למניה על 7 דולרים.



האנליסט נתן שניידרמן כותב כי על פי הערכת בית ההשקעות, "זה מקרה קלאסי של מניה שבורה, לא של חברה שבורה, המייצרת הזדמנות כניסה אטרקטיווית למשקיעים". "למרות", כותבים בבית ההשקעות, "שההזמנות שעמדו על 11 מיליון דולר, ירידה של 5.5 מיליון דולר לעומת הרבעון הקודם, היוו בהחלט אכזבה, אנחנו מתייחסים לכך כחריגה מהנורמה, וכמהמורה בדרך שנפוצה בחברות תוכנה כשהעסקאות הן מטבען תזזיתיות בתחום". "לא מדובר בסימן לבעיה יסודית כמו חולשה בעמדה בשוק או דרישה מופחתת למוצרי החברה".



בין הסיבות לאמונם בחברה כותבים ברות' קפיטל כי לחברה יש היסטוריה של צמיחה אורגנית חזקה, דרישה בריאה למוצרים בשוק, ברית אסטרטגית מתחזקת עם sap, שולי רווח תפעולי משתפרים, מחזור מוצרים חדש ועמדה אגרסיווית יותר ביחס לרכישות.



הסיכונים לחברה, על פי בית ההשקעות, הם שינויים בשערי מטבעות, המשבר הכלכלי הגלובלי, תחרות אינטנסיווית, הכרה איטית בהכנסות וגילויים פיננסיים נמוכים מהמקובל.



קליקסופטוור סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 16.6 מיליון דולר, עלייה של 6% לעומת 15.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. בכך עקפה החברה את התחזית הממוצעת של שלושת האנליסטים המכסים את החברה להכנסות של 15.4 מיליון דולר.



בניכוי הוצאות בגין אופציות, רשמה החברה רווח נקי של 3.6 מיליון דולר או 11 סנט למניה, עלייה של 24.9% לעומת רווח נקי של 2.9 מיליון דולר או 9 סנטים למניה ברבעון המקביל. תחזיות השוק היו לרווח של 8 סנט למניה כך שבשורה התחתונה החברה עקפה את התחזיות.



לרבעון הבא חזתה החברה הכנסות של 16-16.7 מיליון דולר, כאשר האנליסטים חזו לחברה הכנסות של 16.7 מיליון דולר, בקצה העליון של תחזיות החברה.



קליקסופטוור הונפקה בשנת 2000 בנאסד"ק (שיא הבועה) לפי מחיר של 7 דולר למניה, וגייסה 28 מיליון דולר. ב-12 החודשים האחרונים הוסיפה מניית החברה 160% והיא נסחרת לפי מחיר של 5.92 דולרים למניה, המשקפים לחברה שווי של כ-171 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully