וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניקה את התינוק בישיבות ועדות ההשקעה

עידו באום

27.10.2009 / 7:06



>> איילת נחמיאס-ורבין נשואה לעברי ורבין, בעבר יועצו של נשיא המדינה שמעון פרס. גם היא התנסתה בפוליטיקה כשהיתה יועצת בסגל ראש הממשלה המנוח יצחק רבין. את ורבין הכירה בפעילות משותפת במרכז פרס והשניים נישאו ב-2002. ורבין הוא בעליה של חברת הייעוץ goodvision, המקדמת את תחום האחריות החברתית בתאגידים.

למרות שתחומי העיסוק של בני הזוג קרובים, השניים לא עסקו בתחום התאגידי כשהכירו. "זה אקראי לגמרי", אומרת נחמיאס. "עברי הוא יזם בנשמה. בזמנו כולם חשבו שהוא קצת השתגע, והיום כולם מדברים בשפה שהוא האמין שתהפוך לחלק אינטגרלי מהעולם העסקי. בשלב די מוקדם בהיכרות שלנו כבר הייתי דירקטורית, אבל לעברי הייתה השפעה גדולה על הבחירה לעסוק בנושא ולהתמחות בממשל תאגידי".



נחמיאס מספרת כי בין בני הזוג יש גם ויכוחים מקצועיים: "יש לנו ויכוח מתמיד אם הממשל התאגידי הוא המטריה שמעל האחריות התאגידית או להיפך. אני כמובן סבורה שבלי דירקטוריון חזק, אין ולא תהיה אחריות תאגידית".



נחמיאס אומרת שלא חוותה על בשרה אפליה על רקע מיגדר, אך כי קשה להתעלם ממיעוט הנשים בדירקטוריונים של חברות ציבוריות. דירקטוריון בנק הפועלים והצמרת הנשית המקיפה את שרי אריסון הן חריג בנוף הזה. "ברוב הדירקטוריונים אני מכהנת כאישה יחידה וזה מצער אותי" מודה נחמיאס. "נשים מביאות צורת התבוננות קצת שונה, חוששות פחות לשאול שאלות, הן לא נבוכות מכך שמשהו אינו ברור להן, יש להן הרבה קומון סנס שהוא מרכיב חיוני".



כשהגברים בדירקטוריון מעלים זכרונות וסיפורי קרב, נחמיאס מוצאת מענה הולם: "כשילדתי, הייתי מביאה את יונתן בני לוועדות השקעה ומניקה אותו. כל הגברים היו מתרכזים בקצה השני של השולחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully