וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפידות ועופר בפגישה אישית

מיכאל רוכוורגר

27.10.2009 / 7:06



>> אייל לפידות, שנכנס בתחילת יוני האחרון לתפקידו החדש כמנכ"ל חברת הביטוח והפיננסים הפניקס שבשליטת קבוצת דלק של יצחק תשובה, עוסק מאז כניסתו לתפקיד בכיבוי שריפות. אלה נגרמו בתקופת המנכ"לים הקודמים, כתוצאה מקבלת החלטות שהתבררו בדיעבד כמוטעות בתחומי ההשקעות, אסטרטגיית הרכישות ומתן הלוואות בתנאים נוחים שגרמו להפסדים כבדים ולירידת שווי החברה.

ובכל זאת מצא לפידות זמן בלו"ז לפגישה עם גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט, במשרדו בקומה 21 במגדלי הוורד בגבעתיים. ככל הידוע מדובר בפגישה שוטפת בין הצדדים, במסגרת סבב פגישות שעורך עופר בחברות הביטוח ובתי השקעות, בהן הוא מעדכן את הגופים המוסדיים בהתפתחויות בבנק.



ואולם, ייתכן כי עופר הגיע כדי לעניין את לפידות בהנפקה פרטית של חוב שהבנק עשוי לבצע בעתיד. לשניים לא אמורים היו להיות קשיי תקשורת בתחומים מקצועיים, שכן בין שאר תפקידיו היה לפידות בעבר משנה למנכ"ל בנק משכן של בנק הפועלים וכן מנכ"ל חברת ביטוח ישיר.



ראשי קבוצת דלק, ובעיקר הבעלים תשובה, מצפים מלפידות - הנהנה מעלות שכר שנתית של כ-3.3 מיליון שקל וכן מאופציות של 2.5% - שיחזיר את זרוע הפיננסים של תשובה לימיה היפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully