וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל ביטוח תרכוש בניין משרדים בהרצליה ב-60 מיליון שקל

מאת רז סמולסקי

27.10.2009 / 7:06

הבניין יירכש כשהוא מושכר במלואו, עם חוזי שכירות ארוכי טווח מול קופת חולים כללית וניו-פארם. הראל: "הרכישה של הבניין האיכותי עם חוזי השכירות מבטיחה תשואה אטרקטיבית ויציבה"



>> חברת הביטוח הראל תרכוש בניין משרדים בהרצליה תמורת כ-60 מיליון שקל. הבניין, ברחוב בן גוריון פינת רמב"ם במרכז העיר, נבנה בימים אלה על ידי חברת הנדל"ן תדהר. את הבניין צפויה לשכור קופת חולים כללית. העסקה משקפת תשואה של כ-8%.

הקמת הבניין צפויה להסתיים בעוד חודשים ספורים, אך מדובר בעסקת תשואה לכל דבר, כשהראל ביטוח רוכשת את הבניין כשהוא מושכר במלואו. חברת תדהר, היזמית והבונה של הפרויקט, הקימה את הבניין מראשיתו בהתאם למידותיה של קופת החולים.



בבניין, בן ארבע הקומות, קומת קרקע בשטח של כ-670 מ"ר שמיועדת לחנויות ולמסחר ומעליה שלוש קומות בשטח 3,300 מ"ר, שישמשו את המרפאה המרחבית של שירותי בריאות כללית.



קופת החולים תשכור את הנכס ל-15 שנה תמורת דמי שכירות התחלתיים של כ-75 שקל למ"ר. בחוזה השכירות של הקופה מעוגנות שתי העלאות בדמי השכירות שייערכו במהלך תקופת השכירות, וכן אופציות להארכת השכירות לתקופה של עשר שנים נוספות.



מרבית קומת הקרקע בבניין תושכר לרשת ניו-פארם בכ-150 שקל למ"ר. חוזה השכירות של ניו-פארם הוא לתקופה של עשר שנים עם אופציה להאריכו ב-15 שנים נוספות. 150 מ"ר נוספים בקומת הקרקע מיועדים להשכרה.



גדי בן חיים, מנהל תחום ההשקעות בנדל"ן בקבוצת הראל: "הרכישה של הבניין האיכותי בהרצליה, עם חוזי שכירות ארוכי טווח, מבטיחה תשואה אטרקטיבית ויציבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully