וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הנבחרת צביקה שרף וכוכב העבר נדב הנפלד נחקרו על ידי רשות המסים

מאת מוטי בסוק

27.10.2009 / 7:06

הנפלד ושרף נחשבו מקורבים לפאנן, ולפי הערכות השקיעו אצלו סכומי כסף משמעותיים. שותפו של פנאן ציון נתן נחקר בפעם השנייה. ייתכן שבימים הקרובים ייחקרו אנשי הנהלת מכבי תל אביב, בהם היו"ר שמעון מזרחי, וכן בני משפחתו של פנאן



>> מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ולשעבר מאמן מכבי תל אביב צביקה שרף, כוכב הקבוצה בעבר נדב הנפלד, וציון נתן, חשב מכבי תל אביב לשעבר ושותפו של מוני פנאן, נחקרו אתמול על ידי רשות המסים בפרשת בנק ההשקעות הפרטי של פנאן, לשעבר מנהל קבוצת מכבי תל אביב.

נתן נחקר גם שלשום. את החקירה ניהל רון חכם, פקיד שומה חקירות תל אביב ואנשיו. ברשות המסים מעריכים כי בימים הקרובים יזומנו לחקירה שחקנים ומאמני עבר במכבי תל אביב וייתכן שגם יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי, ודיוויד פדרמן, מבעלי הקבוצה.



בהתאם לצורך, וכנראה כבר בקרוב, ייערכו בחו"ל חקירות של שחקני עבר במכבי תל אביב שהשקיעו אצל פנאן. ברשות המסים העריכו אתמול כי החקירה עשויה להימשך זמן רב.



נתן נחקר אתמול בשנית, מכיוון שלדעת אנשי רשות המסים הוא מחזיק בידיו, בתוקף היותו שותף ועובד בבנק ההשקעות של פנאן, מאגר נתונים ומידע רב, נתן שימש בעבר כחשב מכבי ת"א. לא ברור מה היתה מידת שיתוף הפעולה שלו עם חוקרי רשות המסים שלשום ואתמול.



חוקרי רשות המסים התענינו אצלו במיוחד אם וכיצד ניהל פנאן רישומים של מערכות ניהול הכספים שלו.



שרף והנפלד נחשבים לשניים מהמקורבים ביותר לפנאן בשנים האחרונות. שרף גם מסר ששוחח בטלפון עם פנאן בבוקר בו שם קץ לחייו. לפי הערכות שונות, השנים גם השקיעו אצל פנאן סכומי כסף לא מבוטלים.



ברשות המסים הדגישו אתמול כי המערכת בודקת חשדות לעבירות מסים, ואינה עוסקת בשאלות של מסור, אתיקה והתנהלות ספורטיבית לא תקינה. אתמול נפגש מנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי, עם שר האוצר, יובל שטייניץ.



לא ברור אם השניים דנו בנושא חקירת מכבי תל אביב. שר האוצר סירב להתיחס לשאלות עיתונאים בנושא. נסרדישי מפקח אישית על החקירה בנושא מכבי תל אביב. שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, התבטאה אתמול בראשונה בנושא. "הפרסומים בימים האחרונים מעוררים דאגה. אני סומכת על רשויות אכיפת החוק וקוראת להם לחקירה מהירה וממצה".



משפחת פנאן סיימה אתמול לשבת שבעה. באזכרה בקרית שאול נכחו גם חלק מאנשי מכבי תל אביב. לא מן הנמנע כי בני משפחת פנאן יוזמנו לחקירה ברשות המסים כבר בימים הקרובים. בנו של מוני פנאן, רגב, שיחק במכבי תל אביב עד לפני כשנה ובתו, לירון, עבדה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully