וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק דרהי במגעים לרכישת 012 סמייל

מאת אמיתי זיו

27.10.2009 / 7:06

דרהי מעוניין לשלב את פעילותה של סמייל בזו של HOT, שבה הוא מחזיק ב-33%



>> פטריק דרהי עשוי ליהפך לטייקון תקשורת מקומי: המשקיע הצרפתי, שמחזיק ב-33% ממניות hot, נפגש בימים האחרונים עם סטלה הנדלר, מנכ"ל 012 סמייל. במהלך הפגישה הביע דרהי עניין רב ברכישת 012 סמייל.

בכוונת שאול אלוביץ', שמחזיק ב-012 סמייל באמצעות יורוקום, למכור את החברה בסכום שמוערך על ידו ב-1.2 מיליארד שקל, כדי להשלים את העסקה לרכישת בזק. דרהי מתמודד במקביל במכרז לרכישת מירס ממוטורולה שגם בו התמודד אלוביץ'.



תהליך המכירה של סמייל מתנהל על אש קטנה כבר כמה חודשים. אחת המתעניינות היא פרטנר. דרהי מתעניין ברכישת חברת האינטרנט והשיחות לחו"ל כדי לשלב את עסקיה אל תוך hot.



סמייל עשויה להשתלב היטב הן בעסקיה של פרטנר והן בעסקיה של hot. פרטנר נכנסה בתחילת השנה לתחומי האינטרנט והטלפוניה ועד כה לא הצליחה להשיג נתח שוק משמעותי בתחומים אלה, כך שמספר הלקוחות שלה בהם מוערך ב-32 אלף בלבד. hot היא חברת טלפוניה עם 519 אלף לקוחות טלפון קווי, ובכוונתה כבר זמן רב להקים גם חברה לאספקת אינטרנט (isp).



שתי החברות יוכלו ליהנות מנכסיה של סמייל: 120 אלף לקוחות טלפוניה, כ-550 אלף לקוחות אינטרנט ופעילות טלפוניה בינלאומית. כאן גם קיים מכשול רגולטורי, היות שלחברת סלולר אסור לספק שירות שיחות לחו"ל.



במקביל למירס ולסמייל, ממשיך דרהי לנסות להגדיל את אחזקותיו ב-hot. לאחרונה דיווחה קבוצת דלק כי סירבה להצעה לרכוש ממנה 16% נוספים מ-hot. לפי הערכות, דרהי יצליח להגדיל אחזקותיו ב-hot ל-49%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully