וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי בזק דורשים: מו"מ מיידי, הסכם קיבוצי ונתח בפירות הקנייה והמכירה של החברה

עידו סולומון וצבי זרחיה

27.10.2009 / 7:06



>> האם ועד עובדי בזק קופץ על העגלה של הכסף הגדול? "ארגון העובדים קורא למו"מ אינטנסיבי ומיידי מתוך שיתוף הדדי ותוך חתימת הסכם קיבוצי שיאפשר המשך קיום יחסי עבודה תקינים, דבר שימנע זעזועים בחברה" - כך הודיע אתמול יו"ר ועד העובדים הארצי של בזק, שלמה כפיר, בחוזה שהופץ לעובדים ונתלה בין היתר על לוחות המודעות במשרדי החברה.

ועד העובדים דורש כי רוכש החברה, שאול אלוביץ', יבטיח את זכויות העובדים לאורך זמן ואף ידאג לשפרן ויתגמל עובדים לרבות שיתופם בפירות הקנייה והמכירה. "עובדי בזק ימשיכו לשתף פעולה ככל שידרש עם הרוכש, אך רואים בהעברת השליטה אירוע מהותי ודורשים קיום מו"מ עם נציגות העובדים לחתימת הסדר קיבוצי", כתב כפיר. מבזק בחרו שלא להגיב לידיעה.



בתוך כך, ועדת הכלכלה של הכנסת תקיים בשבוע הבא דיון דחוף בעסקת מכירת בזק לשאול אלוביץ'. סגן יו"ר הכנסת, ח"כ כרמל שאמה (ליכוד), יזם את הדיון שיתמקד בהיבטים צרכניים והתחרות בשוק התקשורת בעקבות עסקת בזק. לדברי שאמה, "לעסקת בזק יש השלכות רבות. גם בטווח המיידי וגם בטווח הארוך עלינו לדאוג לצרכן הסופי ולעובדים, ולא לבעלי ההון. לעסקה השלכות מרחיקות לכת על שוק התקשורת בכלל ועל הצרכן הסופי בפרט, וכחברי ועדת הכלכלה עלינו להגן על הצרכן וכן להבטיח את זכויות העובדים בבזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully