וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל רז ממשיך לנקות את השורות: 40 עובדים יפוטרו מכלל פיננסים

יעל חלק

27.10.2009 / 9:39

משכורתם של יתר העובדים תקוצץ ב-20%; בית ההשקעות לא מצליח להציג רווח תפעולי



טל רז ממשיך לנקות את השורות בכלל פיננסים: החברה צפויה להודיע על פיטוריהם של 40 מעובדי החברה, ועל קיצוץ שכר רוחבי בהיקף של 20%.



בתחילת השבוע נודע כי גיא חכמי, מנהל קרנות הנאמנות בכלל פיננסים, יסיים את תפקידו בחברה ולתפקיד מונה גיא שיקר, לשעבר מנהל מחלקת שיווק בנקים. גם פרופ' אהרון (רוני) עופר, אשר כיהן כדירקטור וכיו"ר ועדת ההשקעות של כלל פיננסים ניהול קרנות נאמנות, ביקש לסיים את כהונתו.



בשבוע שעבר דיווחה החברה על מכירת מחצית מאחזקותיה בחברת המסחר במטבע חוץ, אווא פיננסים, כלומר סך הכל החברה מכרה 16.5%. תמורת 16.5% מהחברה תקבל כלל פיננסים 7.1 מיליון שקל. בנוסף, תקבל החברה ערב העסקה דיווידנד של 2.5 מיליון דולר עבור חלקה (33%) באווא, לפני ביצוע העסקה.



הרבעון השני, שהיה רבעון טוב לבורסה, לא היטיב עם כלל פיננסים: הכנסות החברה ירדו ברבעון השני של 2009 ב-1.5% ובית ההשקעות לא מצליח להציג רווח תפעולי. כלל פיננסים הפסיד תפעולית יותר מ-11 מיליון שקל - שיפור לעומת הפסד תפעולי של 41 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה הציגה כלל פיננסים הפסד של 8.2 מיליון שקל לעומת הפסד של 46 מיליון שקל ברבעון המקביל.



בכלל פיננסים סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully