וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אגוד משיק אתר חדש למסחר בשוק ההון

נדב עבודי

27.10.2009 / 10:01

כחודשיים לאחר השקת המיתוג החדש ושדרוג אתר האינטרנט, הבנק משיק מערכת מסחר חדשה לפעילות בשוק ההון באינטרנט



מערכת המסחר המקוונת החדשה שהשיק אתמול (יום ב') בנק אגוד, כחלק מאתר הבנק הקיים, כוללת את המידע הדרוש לפעילות שוק ההון ומרכזת בין השאר מידע מקיף על ני"ע, אגרות חוב, קרנות, תעודות, אופציות וכל המכשירים הנסחרים בבורסה לני"ע בתל אביב.



כמו כן, באתר החדש יציג כלים מתקדמים לבחינת תיקי ההשקעות של הלקוח היכולים לסייע בקבלת החלטות לביצוע השקעות ואפשרות לתצוגה גרפית מתקדמת של התיקים.



באתר יתאפשר ביצוע חיפוש מתקדם על מוצר, כולל ביצוע השוואות על פרמטרים שונים, מחשבונים,‏ ניתוחים, תחזיות אירועים, המלצות, סקירות אנליטיות ומבזקי חדשות.



מנוע המסחר של המערכת מאפשר ביצוע של פעולות מסחר און-ליין בבורסה לני"ע לרבות פעולות מורכבות וסימולציות בתחום המעוף, מתן הוראות קבע ועוד.



טוביה סופר, מנהל מערך השיווק של הבנק מציין: "בנק אגוד מצוי בעיצומה של תקופת התחדשות. אנו פועלים באופן עקבי לשיפור השירות הניתן ללקוחותינו ובמסגרת זו השקנו עתה מערכת מתקדמת שתאפשר ללקוח לפעול באופן עצמאי, לצד השירות המקצועי הניתן על ידי יועצי ההשקעות בסניפים ובמוקד הטלפוני".



עוד מוסיף סופר כי השקת האתר הינה צעד נוסף לחיזוק מעמדו של הבנק בזירת הבנקאות הקמעונאית ובהם המיתוג מחדש, פתיחת ושדרוג סניפים ושיפור תשתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully